Citat:
Ursprungligen postat av
FyFanVadFattigt.
Läs om mitt inlägg då jag lagt till din text då du ändrade ditt inlägg efter att jag svarat.
Och svara gärna på det, om du nu kan. Rasister har dock en tendens att ha svårt att hitta och förhålla sig till fakta.
Du har bevisat att du har svårt att hålla dig till fakta eller hitta den så du behöver inte flexa med din rasism mer. Du är trots allt på flashback där du kan hitta många fler som hatar folk endast för vilken hudfärg de har.
Skumt bara att du är stolt över det då de flesta skäms över det men med tanke på din tidigare uppvisade kognitiva förmåga så är det inte något som kommer som en nyhet.
Jag tänker mig att vi börjar med att diskutera hur fruktansvärt fel du hade med dina antaganden om det amerikanska våldet. Kan du erkänna att du hade fel där och är en fördomsfull människa?
Något säger mig att du inte kommer tro på någon statistik som läggs fram. Sydafrikanska staten slutade göra statistik på detta 2007 för att mörka problemet så att man ostört skall få mörda folk bara pga deras hudfärg, vilket sånna som du älskar.