2025-05-23, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Varför ljuger du ? Du har knappast insyn i polisens utredning. Alice har gjort en polisanmälan. Sedan skriver du i ett annat inlägg att detta utreds av belgisk polis, vilket är fel. Det utreds av EU's säkerhetspolis. Sedan har Alice likt diplomatisk status att hon inte kan bli dömd. Du har ingen som helst kommentar att EU gått ut och styrker Alices version efter att de sett övervakningsvideon ?

Du är helt vänsterförvirrad btw och sabbar tråden med alla dina palestinainlägg som är helt OT.

Men du är ju helt nazistförvirrad med dina resonemang. Sitt ner i båten o vänta till polisutredningen är klar. Parlamentets beslut är jäv och saknar betydelse, det är deras bedömning.
Citera
2025-05-23, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Den attackerade har direkt lämnat in om händelsen till rätt utredare.
EU parlamentets säkerhetsavdelning som är enda med behörighet.
Dessutom dom enda med tillgång till CCTV som dokumenterat allt.
Jämförbart med att som skyddsobjekt genast kontakta SÄPO.
Före angriparens arbetsgivares falska anmälan till polisen i Säffle.
Alice behöver dessutom inte lämna in någon polisanmälan.
Är säkerhetsavdelningen som ansvarar för detta.

Vi får väl se vad polisutredningen säger. Att en folkvald politiker agerar med våld säger ju allt.
Citera
2025-05-23, 09:03
Medlem
vänstern övergår allt mer till en islamsk rörelse.

Är det bara vi svenskar som skickar stollar som skämmer ut oss i EU eller fattar de andra bättre?
Citera
2025-05-23, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Men om man bli fysiskt angripen. Så regerar man i självförsvar
Man står inte och glor som en zombie, det är overkligt
Man kan aldrig acceptera våld i en politisk miljö. Det är endast genom respektfull kommunikation och ömsesidigt förståelse som man kan uppnå lösning på konflikten.
Citera
2025-05-23, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Vi får väl se vad polisutredningen säger. Att en folkvald politiker agerar med våld säger ju allt.

Nu ljuger du igen. Enligt de som sett filmen, talmannen och KD så är det vänsterpartisten som är den aggresiva.

Bara för att du konsekvent ljuger om allt betyder det inte att det blir en sanning. Nej jag är inte nazist som du påstår jag kommer rösta på Goilpartiet.
Citera
2025-05-23, 09:07
Medlem
smokingdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Det är väl klokt, som vanligt när det gäller Sjöstedt. En av Sveriges bästa politiska ledare, tyvärr i fel parti för min del.

Det pågår två parallella "processer" som bäst, med helt olika mål. Den ena går ut på att påverka det som sägs i stunden (därav Måwes, KDs och deras politiska polares uttalanden), den andra går ut på att dra politisk nytta av slutresultatet (därav V:s och Dadgostars "vi väntar på polisutredningen", och förmodligen Sjöstedts tystnad).

Men om inte Måwe och KD kommer ut med ett klart och tydligt "det var den andra som tog till våld först" utan fortsätter med "den andra började [med att filma] och eskalerade [genom att kalla Måwe för hemsk person]" och "vi funderar på egen anmälan" så pekar indicierna enligt mig på att det trots allt var Måwe som rök på V-assistenten.

Om det så småningom skulle komma fram att det var så det gick till så har ju Måwe gjort bort sig totalt. Dels genom att ryka på nån annan, dels genom att försöka ge sken av att det var den andra och dels genom att visa så otroligt dåligt politiskt omdöme att inte stå för vad hon gjort, direkt.

Som den sionistiska kamphund Måwe är så skulle hon ha kommit enklare undan om hon sagt att hon "blev provocerad" och hennes "integritet kränktes" och att hon "tappade kontrollen" och gav sig på "en V-anknuten palestinsk anhängare". Det hade hon inte bara kommit undan med, hon hade fått en massa (knäppa) likes.

Wow vilken spaning, om du inte redan är utredare så uppmanar jag dig att söka. Sverige behöver fler som dig.

Potentiella tjänster som passar dig : Korruptionsutredningar, ekobrottsutredningar, organiserad brottslighet, gängrelaterade brott, terrorismutredningar, spionutredningar, cyberbrottsutredningar, komplexa mordutredningar.
Citera
2025-05-23, 09:08
Medlem
Grontarskonts avatar
Inte sett någon film men om det bara var ett foto varför gick Måwe bananas. Måste vara nått mer! Sagt nått om palestinina mördare?!
Citera
2025-05-23, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Provokationer är säkert vanliga
Men det verkar som att Måve blev attackerad
Om någon försöker rycka till sig din mobil, eller knuffa dig
Skulle du då inte försvara dig? Dessutom sker det på en säkerhetsklassad arbetsplats
Tystnad hos V. Beror nog mest på förvirring just nu, på hur man ska reagera
Personen från V. Är nog bara anställd, inte en kändis
Kanske med en bakgrund från Gaza

Märkligt att kunniga folkvalda politiker har anställda "politiska rådgivare". Lite som Gestapo under nazzetiden 1933-1945.

Den här politiska rådgivaren som V har anställt i Bryssel heter Yusra Imsheiel och tjänar säkert bra på att rådgiva de folkvalda. Hon finns med bild på Linkedin och hon ser ut att vara snäll till sin sanna natur. Vet inte vart hon får flytta om hon utvisas från Bryssel. Sverige lär inte vara hennes "hem" men hon kan ju vara medborgare här ändå.
Citera
2025-05-23, 09:12
Medlem
Citat:
Nu ljuger du igen. Enligt de som sett filmen, talmannen och KD så är det vänsterpartisten som är den aggresiva.

Bara för att du konsekvent ljuger om allt betyder det inte att det blir en sanning. Nej jag är inte nazist som du påstår jag kommer rösta på Goilpartiet.

Men vänsterpartiet har inte fått se materialet, låter det rimligt? Vad i jäv är det du inte förstår?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokoluring
har scrollat igenom tråden en bra bit i början och i slutet, hittar inte - vem är den här "tjänstemannen"?
En transa som heter Yusra Imsheiel
Citera
Medlem
Citat:

Talmannen är partikamrat med Måwe och därmed jävig.

Det är Måwe som är polisanmäld om du missat det trots att det står i rubriken. Visst är man oskyldig tills motsatsen bevisats men jag tvivlar på att du alltid är så förlåtande mot misstänkta GM.
Citera
2025-05-23, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Inte sett någon film men om det bara var ett foto varför gick Måwe bananas. Måste vara nått mer! Sagt nått om palestinina mördare?!
Skall man försöka läsa mellan raderna. Så blev det väl verbalt bråk om Gaza, V personen försökte väl film Måve och hon försökte ta telefonen stoppa inspelningen fysiskt.
Vi får se vad filmen visar.
Troligen 2 damer som inte kan bete sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in