Citat:
Ursprungligen postat av
jade11
Alltså det är energi i typ det man känner fysiskt och mentalt fast ihop på olika sätt i annan energiform.
Och det är inte människor vana med att det är forcerat på det viset om man inte blivit van.
Eller det kan ändras på många olika sätt efter några sekunder tom.
Det var mer därför jag undrade hur många som egentligen hade gett upp redan.
Det är inte ens förknippat med demoner det där, går inte förklara riktigt vad det är för energi.
Jag har också haft konflikter med andra människor(varelser)och deras interventioner,insatser samt (framförallt)mina egna (lyte) plyte förstås, som det var svårt att komma över. Eller runt. Nu vill jag sätta nån annan först. Din sak är min, Jesus. Min sak är din. Herre. Jag söker vara nära dig. Du som är, där. Alltid närvarande, för mig. Oss. Du räcker. Bara du. Jag kan vara ordentlig(t). Jag vill. Jag tror. Nu. I dig.
Vad menar du med gett upp? Mitt ansikte var tvunget att bli dödat.För det var dött. Delvis.
Jag känner att jag blev jagad av människornas grinande tänder. Fiffel och symboliska handlingar. Hur skulle man ta itu med det här. Det gick inte med mitt anlete. Plyte.
-FLUNDRA. på undersidan helt l. delvis svart l. brun flundra som, om den förtäres av en havande kvinna, enl. folklig föreställning förorsakar lyte hos barnet. Hmm.
Lyte. ) i vidsträcktare anv., om mindre kroppsskada, t. ex. ärr, födelsemärke o. dyl., l. om sjukdom, ovana o. d.; numera bl. (i folkligt spr. l. folkloristiskt fackspr.) om missbildning, sjukdom o. d. som ett barn anses ha fått, därför att modern under havandeskapet ”försett sig” på l. blivit skrämd av ngt. It neesligt Lyte.
🤔 Hmm..
Jesus ordnar biffen!