2025-05-21, 20:37
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Som pensionär lär jag väl vara blindtarmen, finns bara här utan att göra någon nytta.
Nej vi kan göra mer än vi tror.
Allt är möjligt för den som tror. Jag tror. Hjälp min otro.

Och allt samverkar till det bästa. Välsignad är han/hon som kommer i Herrens namn.
Det finns inget annat namn.
Jesus är Herren.

Jag vet hur det kan kännas. Vi får vidga våra vyer. Be om nya ögon
Gud kan använda de som ser svaga ut. Han utrustar dig med annan kraft. Ära Gud. Vi är lika inför honom. Finns ingen som gör det rätta. Han ger livet åter. Det är så mycket lögner här.
Citera
2025-05-21, 20:43
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Jag är en vårta.
🥰💕
Man får välja djur också. Eller växt.
Men det är intressant det förslag du säger. Hur förtjänar du det? En vagel vid ögat kanske
Det kan man tyvärr vara ibland.
Gud kanske ser annorlunda på dig. Vill ge dig mer.
Hur skulle en tand vara? Är du också en tand? Det symboliserar nåt i bibeln. Visdomstand.
Måste få väck min. Den leder mig till fördärv.
Citera
2025-05-21, 20:46
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Aldrig sagt ett ord om sin egen religion men intresserad av ritualer bara.
De har ju ingen religion ens har jag märkt.
Har sett alla ritualer miljoner ggr ca.
Hur intressant kan man bli ?

Kroppsliga systemet som man alltid kände igen blir plötsligt helt annat i annat format.
Orkade inte låtsas att jag orkar underhålla 5 åriga typer på ritualer varje dag.
Tack för att du tittade in och bidrog. Alltid intressant att försöka se hur du ser på saker. Jag vill veta. allt gott.

Är det mycket symboliska handlingar?
Citera
2025-05-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller7
Tack för att du tittade in och bidrog. Alltid intressant att försöka se hur du ser på saker. Jag vill veta. allt gott.

Är det mycket symboliska handlingar?

Ja det är mycket att energi ska omvandlas i andra former tyvärr.
Alltså så tråkigt det kan bli.
Eller det man känner ska bli tvärtom.
Men när man går ut med det där ibland undrar man om de ens kan om den där energin för det kan kännas som en stel lång ihoptryckt stråle ibland tex.

Att man ska fokusera på annat samtidigt tyckte jag blev för drygt i längden när man ska göra saker ute.
De lever i sin egen värld verkar inte gå in något man menar på.

Och det har gått lång tid minns knappt hur vanliga energier känns.
Ibland kan det komma tillbaka i någon minut bara..
Citera
2025-05-21, 22:52
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ja det är mycket att energi ska omvandlas i andra former tyvärr.
Alltså så tråkigt det kan bli.
Eller det man känner ska bli tvärtom.
Men när man går ut med det där ibland undrar man om de ens kan om den där energin för det kan kännas som en stel lång ihoptryckt stråle ibland tex.

Att man ska fokusera på annat samtidigt tyckte jag blev för drygt i längden när man ska göra saker ute.
De lever i sin egen värld verkar inte gå in något man menar på.

Och det har gått lång tid minns knappt hur vanliga energier känns.
Ibland kan det komma tillbaka i någon minut bara..
Varför bryr du dig om sånt? Känns inte så väsentligt.
Får du energi som mat? Allt det som utgår från Guds mun. Det är riktig föda.
Varje ord. Jesus.
Citera
2025-05-21, 23:04
Medlem
Citat:
Varför bryr du dig om sånt? Känns inte så väsentligt.
Får du energi som mat? Allt det som utgår från Guds mun. Det är riktig föda.
Varje ord. Jesus.

Alltså det är energi i typ det man känner fysiskt och mentalt fast ihop på olika sätt i annan energiform.
Och det är inte människor vana med att det är forcerat på det viset om man inte blivit van.
Eller det kan ändras på många olika sätt efter några sekunder tom.
Det var mer därför jag undrade hur många som egentligen hade gett upp redan.
Det är inte ens förknippat med demoner det där, går inte förklara riktigt vad det är för energi.
Citera
2025-05-21, 23:19
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Alltså det är energi i typ det man känner fysiskt och mentalt fast ihop på olika sätt i annan energiform.
Och det är inte människor vana med att det är forcerat på det viset om man inte blivit van.
Det är inte ens förknippat med demoner det där, går inte förklara riktigt vad det är för energi.
Jag vet inte varför du fokuserar på att lyssna in sånt. Söker du inte efter verklig mat? Jesus söker sina barn
Jag upplever öven jag en del distraktioner men upplever mig ha kommit över nån större tröskel. Klarhet. Vi ska vilja hjälpa oss med vår tro och andra
Din tro har hjälpt dig säger Han. Den levande.
Citera
2025-05-22, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Jag är en vårta.
🥰💕

Bra grisus
Citera
2025-05-22, 08:55
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-zin
Bra grisus
Varför är det bra? Är ni djävlar? Vill ni vara det?
Är ni så annorlunda? Varför är andra bättre/ädlare kroppsdelar enligt er?
Vad krävs.
Citera
2025-05-22, 09:02
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Jag har också haft konflikter med andra människor(varelser)och deras interventioner,insatser samt (framförallt)mina egna (lyte) plyte förstås, som det var svårt att komma över. Eller runt. Nu vill jag sätta nån annan först. Din sak är min, Jesus. Min sak är din. Herre. Jag söker vara nära dig. Du som är, där. Alltid närvarande, för mig. Oss. Du räcker. Bara du. Jag kan vara ordentlig(t). Jag vill. Jag tror. Nu. I dig.

Vad menar du med gett upp? Mitt ansikte var tvunget att bli dödat.För det var dött. Delvis.

Jag känner att jag blev jagad av människornas grinande tänder. Fiffel och symboliska handlingar. Hur skulle man ta itu med det här. Det gick inte med mitt anlete. Plyte.

-FLUNDRA. på undersidan helt l. delvis svart l. brun flundra som, om den förtäres av en havande kvinna, enl. folklig föreställning förorsakar lyte hos barnet. Hmm.
Lyte. ) i vidsträcktare anv., om mindre kroppsskada, t. ex. ärr, födelsemärke o. dyl., l. om sjukdom, ovana o. d.; numera bl. (i folkligt spr. l. folkloristiskt fackspr.) om missbildning, sjukdom o. d. som ett barn anses ha fått, därför att modern under havandeskapet ”försett sig” på l. blivit skrämd av ngt. It neesligt Lyte.
🤔 Hmm..

Jesus ordnar biffen!
Senast redigerad av Traveller7 2025-05-22 kl. 09:19.
Citera
2025-05-22, 17:46
Medlem
Citat:
Nej vi kan göra mer än vi tror.
Allt är möjligt för den som tror. Jag tror. Hjälp min otro.

Och allt samverkar till det bästa. Välsignad är han/hon som kommer i Herrens namn.
Det finns inget annat namn.
Jesus är Herren.

Jag vet hur det kan kännas. Vi får vidga våra vyer. Be om nya ögon
Gud kan använda de som ser svaga ut. Han utrustar dig med annan kraft. Ära Gud. Vi är lika inför honom. Finns ingen som gör det rätta. Han ger livet åter. Det är så mycket lögner här.

Har provat det där.
Citera
2025-05-22, 19:55
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Har provat det där.
Han ger inte upp på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera