• 2
  • 3
Idag, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.H.T
I porten 146 som det borde vara givet vinkeln man fotat I på NA?
Där bor en person som har ett namn som är samma som en livstidsdömd person som skjutit på en skolgård i Örebro typ 2023 väl?

På öbos hemsida står det att det är västra Vintergatan 148

https://www.obo.se/nyheter-press/inf...delse-i-rosta/
Citera
Idag, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.H.T
I porten 146 som det borde vara givet vinkeln man fotat I på NA?
Där bor en person som har ett namn som är samma som en livstidsdömd person som skjutit på en skolgård i Örebro typ 2023 väl?

Som jag skrev direkt är det port 148 längst ner till höger som blivit utsatt. Själva bilden i tidningen är på 146an, samma hus.
Citera
Idag, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaelefant99
Har hört att det var riktigt mot en Yasin Q..lib som tydligen står skriven hos en kvinna i sextioårsåldern på våning två.. Men som vanligt när det gäller dessa tramadol påverkade fjortisar förstår dom inte riktigt vad de pysslar med och krossar en ruta och kastar in ett äpple på våning ett och en oskyldig kvinna blir lindrigt skadad..

.=a

Exakt, Y*sin Q**lib står skriven hos en kvinna på vån 2, Västra Vintergatan 148, han har vart skriven på den adressen i 7 år, så då var han typ 15 år när han flyttade dit!

*a
Citera
Idag, 08:28
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zombrinha
Exakt, Y*sin Q**lib står skriven hos en kvinna på vån 2, Västra Vintergatan 148, han har vart skriven på den adressen i 7 år, så då var han typ 15 år när han flyttade dit!

*a
Står som vittne i denna tråd:
(FB) Torpeder på morduppdrag blev påkörda och misshandlade, Örebro (2024-03-23)
Citera
Idag, 13:12
Medlem
bloodbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madicken123
Gissar att han kanske inte ens bor där utan bara olovandes har skrivit sig hos en random person?
Har svårt att se att en svensk 60-årig kvinna skulle bo med en 22- årig kriminell invandrarkille. Eller så har han nyss flyttat in och hon har inte hunnit avregistreras?
Är väl inte omöjligt att hon har ihop det med honom. Äldre, ensam kärring som vill ha lite spänning, och blatten som behöver någonstans att gömma sig
Citera
Idag, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejkitty
Är det någon konflikt på gång i Örebro? Först en (misslyckad) skjutning i måndags och nu en sprängning i rosta.
Hittar inte information/artikeln/nyheten angående om skjutning som skett i området under måndagen. Dock har skjutning skett, kunde jag se länkar om när jag Googlade. Men det var för några år sedan. Så skjutningen på måndagen kan jag inte hitta någon nyhet om?

Kan du länka, är du snäll?

Tack på förhand!
Citera
Idag, 18:03
Medlem
hejkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Hittar inte information/artikeln/nyheten angående om skjutning som skett i området under måndagen. Dock har skjutning skett, kunde jag se länkar om när jag Googlade. Men det var för några år sedan. Så skjutningen på måndagen kan jag inte hitta någon nyhet om?

Kan du länka, är du snäll?

Tack på förhand!

Hej, absolut!

Här kommer ett par länkar.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...aster-i-orebro

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...ngades-pa-film
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto