Citat:

Ursprungligen postat av 
user7a261m

Jag har ingen dotter men jag ser hellre att en kvinna horar ut sig online, blir rik och lever gott än slavar på universitet i 5 år och sedan slavar för för något AB i 50 år där hon får behålla 5% av det värde hon skapar. 
Jag undrar, vem är det som egentligen blir knullad för pengar, horan eller löneslaven?

Fan vad bra skrivet!
Helt rätt!
Folk är hjärntvättade att det ska bara gå till på ett sätt i livet! Plugga, jobba tills 67, ha ont i hela jävla kroppen, vänta in döden i smärta och leva på vatten och bröd för just det, pensionen blev inte så bra och jag hade visst inte råd att lägga undan så mycket pengar…
På det ska man gifta sig, leva med samma kvinna, ha sex med samma kvinna enbart, skaffa barn och leva lyckligt i alla dagar!
Detta är det normen de flesta springer omkring och tror är den rätta! 
För hur många funkar den fina drömmen bra?
Vi blir itutade att man ska göra på detta sätt och att det är det enda rätta vilket är helt fel!
Finns en jävla massa andra vägar att gå och att fullständigt njuta av sex på alla sätt där det finns en ömsesidig respekt, trygghet och överenskommelser är något alla borde få uppleva och inte förtryckas i!
Att göra det och att som helt eget vuxet val i varje situation även kunna tjäna pengar på det är helt rätt!