2025-07-03, 21:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Ungefär så. Det lilla jag vet om Talita är att det verkar vara en feministisk organisation förklädd i en falsk religiös förklädnad. Jag skulle säga att jag själv är kristen (på mitt sätt) och håller inte med deras tolkningar av bibeln.

Du låter inte som en sann kristen.

Moses lag förbjöd prostitution.

Ordspråksboken beskriver prostitution som en syndig handling som leder människor nerför en destruktiv väg.

Talita verkar alltså ha gjort rätt tolkningar till skillnad från ditt tramsande.
Citera
2025-07-03, 21:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Låt höra nu, vilka är det som ska sätta agendan då? Alla som inte är intresserade av det?

Eftersom sexköp IRL är förbjudet sen 1999 så så ska vi absolut inte lyssna på några torskar. De vet sen lång tid tillbaka vilka spelregler som gäller.

Samma förhållande gäller den nya lagen som förbjuder sexköp på distans, varför ska sexköpare få vara med och sätta agendan?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-07-03 kl. 21:38. Anledning: Tillägg
Citera
2025-07-03, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Den nya lagen som förbjuder sexköp på distans är självklart mycket viktig och det är troligtvis därför det har gått så fort.

Du måste hålla med om att våra politiker är duktiga och snabba när det verkligen gäller 😁

Nu får alla slapptaskar som tidigare köpt sex på distans en något nedkyld sommar. De kvinnliga "kreatörerna" har å sin sida fått en giltig anledning och motivation att byta yrkesbana ☺️
Nä du överskattar Sveriges betydelse i världen för det här kommer inte att ändra någonting.
Det kommer att snurra på som vanligt.
Så du tror alltså att lilla Sverige kommer att kunna påverka en hel global industri.
Ingen bryr sig om vad Sverige lagstiftar om för Sverige är så kört inför andra länder så det används ju som avskräckande exempel.
Skrev till dig tidigare också men det svarade du inte på för du vet ju mycket väl att det jag skriver stämmer.
Citera
2025-07-03, 21:50
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:

Ordspråksboken beskriver prostitution som en syndig handling som leder människor nerför en destruktiv väg.

Talita verkar alltså ha gjort rätt tolkningar till skillnad från ditt tramsande.

Så alla lagar som fanns på den tiden, som beskrivs i bibeln, är något du står för idag? Det kan ju inte va kul då mycket har tagit borts, ändrats och lagt till.

Jag ska undersöka det du säger ang Moses. Kan du hitta referat åt mig. 🤓
Citera
2025-07-03, 21:52
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Eftersom sexköp IRL är förbjudet sen 1999 så så ska vi absolut inte lyssna på några torskar. De vet sen lång tid tillbaka vilka spelregler som gäller.

Samma förhållande gäller den nya lagen som förbjuder sexköp på distans, varför ska sexköpare få vara med och sätta agendan?

Det känns som vi går i cirklar. Jag har ett längre obesvarat meddelande från dig sen förut.

Glömde lägga till ang det andra. Min tolkning av bibeln är på ett mer symboliskt och allegoriskt plan. Det vi lärde oss i skolan var lite skevt. Jag utgår mer från Neville Goddards tolkning.
Citera
2025-07-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Kom att tänka på; om man sitter i en live-strem med flera deltagare, är det då fortfarande OK om de andra deltagarna (från mindre talibanska länder) kommer med förslag och regi?
Så länge man inte betalar har man inte begått något brott. Den udda kombinationen av att tyst betala samtidigt som andra driver på utan att betala? Det kan kanske vara tillåtet, för man har ju inte förmått någon att göra något.

Men jag är skeptisk till det där med ”förmå”. Jag tror man åker dit ändå, även om man sitter tyst.
Citera
2025-07-03, 22:13
Medlem
Citat:

Sann kristen?

Men herregud människa! Ska du nu bestämma vem som duger åt Gud också?!

Du tror inte den allsmäktige har skapat våra kroppar till att njuta?
Bara en fundering..
Citera
2025-07-03, 22:25
Medlem
Nu är talita och polisen Simon igång på Instagram och där alla feminister hejar på, de flesta av kvinnorna där är otroligt lika varandra. Skriver man minsta emot då är man ett offer. Det pågår alltså en riktig häxjakt
Citera
2025-07-03, 22:43
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Nu är talita och polisen Simon igång på Instagram och där alla feminister hejar på, de flesta av kvinnorna där är otroligt lika varandra. Skriver man minsta emot då är man ett offer. Det pågår alltså en riktig häxjakt

Fruktansvärt. 😕

Men tänk att det är en högljudd och marginaliserad grupp. De flesta är inte så.
Citera
2025-07-03, 22:46
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:

Moses är en sagofigur som inte funnits. Men sagofiguren Moses var trots det en riktig FITTA, som mördade religiöst oliktänkande som tyckte det var en bättre idé att dyrka en guldkalv än Moses dåliga ursäkt till allsmäktig gud (vilket det är, eftersom gud i gamla testamentet är en galen massmördare).

I gamla testamentet så säger de ju också att man ska slå ihjäl folk som samlar ved på söndagar, och att olydiga söner som inte lyssnar på sina föräldrar ska släpas ut utanför staden och stenas till döds... så jag tror nog inte att bibeln är en så bra moralisk kod efter allt...
Citera
2025-07-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin

Den killen är ju inget annat än en försäljare!
Har en nisch han säljer in och många går på allt hans dravel!

Problemet med honom och hans sekt är precis samma som de hjärntvättade religösa fanatikerna här inne!

De vill få det att framstå som att kvinnor själva inte kan älska sex, gilla att knulla runt, gilla att bli påsatt hårt av flera män samtidigt, gilla att bli dominerad, gilla att visa upp sig sexuellt och att ta betalt för detta!

Att även han jämför gatuprostitution med digital sex försäljning är bara för att framstå ännu mer som ett helgon i alla förtyckta, förminskade och vänster radikala kvinnors ögon!

Som någon härinne gång på gång benämner,
”Det är en väldigt liten marginaliserad grupp som far illa i Sverige av digital sexförsäljning”!😉
Citera
2025-07-03, 23:50
Medlem
Victor-Cronhielms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
Sådär, nu har tanokratin och Prusiluskor av alla kön klubbat igenom ännu en morallag där det sannolikt totalt saknas offer, det är bara moralen hos dessa idioter till beslutsfattare som stukats.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1380795

Att diskutera, bl.a. hur kan Sverige bestå av sådana fjantar till politiker att detta ens diskuteras i riksdagen?
Varför går Sverige i motsatt riktning mot resten av Europa i denna fråga?

Fel forum? Flytta!

Onlyfans är inte förbjudet. Du är så okunnig. Du får fortfarande köpa filmer som redan har producerats. Du får däremot inte beställa handlingar som inte redan finns på film. Du får inte heller instruera vad någon ska göra i en live-show. Det är skillnad. Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in