• 1
  • 2
2025-05-20, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Nope, men jag planerar att införskaffa.

Har du tips på någon får du gärna rekommendera.
Skaffa en sådan där lush 4 tror jag den hette och kombinera det med ett par trosor med lås.
Citera
2025-05-20, 14:53
Medlem
Förbjud henne att bära trosor och låt henne bevisa det under dagen.
Låt henne skicka avklädda bilder till andra män
Citera
2025-05-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmuskler
Skaffa en sådan där lush 4 tror jag den hette och kombinera det med ett par trosor med lås.

Tack! Ser lovande ut!
Citera
2025-05-20, 16:05
Medlem
Sätt upp en lista på vad hon måste göra.
Som tex
-Ha en viss outfit vid x tillfälle.
-Hon måste ha ligga åtmisntånde med en ny varje vecka.
-Hon måste träna typ på att ge avsug.
Citera
2025-05-20, 20:42
Medlem
One2Manys avatar
Ugh, den här tråden igen...

Lyssna här pluttis. Antingen är du dominant på riktigt och då behöver du inga tips från pöbeln om hur man dominerar en tjej eftersom det redan finns inom dig, eller så är du en liten wannabe som inte vet vad han håller på med och som aldrig kommer kunna göra en sub nöjd i länden. Slösa inte bort din och hennes tid.
Citera
2025-05-20, 21:36
Medlem
triptykens avatar
Åh herrefan... så här TS - snälla rara, snacka med tjejen vad hon vill göra. Hon gillar att bli dominerad men det betyder inte att hon gillar att bli utsatt för saker hon inte gillar. Hon fiskar inte efter rena övergrepp utan FANTASIN om ett fiktivt "övergrepp"

Knepet med BDSM och liknande är att man ska ha en ärlig och bra diskussion om vad båda parter tänder på och gillar. Speciellt om ni inte setts än, dags att dra fram det under snack när ni inte snackar snusk. Alltså "Btw när vi möts eller innan vill jag gärna snacka om vad du gillar och inte gillar och vad jag gillar och inte gillar istället för att bara kasta sig in".

Se det som ett ovanligt långt förspel som sträcker sig över en kväll där man bygger upp ett scenario som PÅMINNER om nåt otrevligt, men är nåt båda två är klara på att den andra gillar.

Ha det snacket med henne och så kommer det inte vara lika jävla svårt när ni väl träffas. Och spara alla anala utsvävningar tills efter ni kännt varandra ett tag och kan tillsammans göra det till nåt positivt.

Så prata med henne.
Citera
2025-05-21, 00:03
Medlem
revodnebs avatar
Du ska serva det här gubbsvinet, hans ord är din lag, sen refererar du till mig! Case closed!
Citera
2025-05-21, 00:14
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Lyssna här pluttis. Antingen är du dominant på riktigt och då behöver du inga tips från pöbeln om hur man dominerar en tjej eftersom det redan finns inom dig, eller så är du en liten wannabe som inte vet vad han håller på med och som aldrig kommer kunna göra en sub nöjd i länden. Slösa inte bort din och hennes tid.

Exakt så. Om det inte kommer naturligt ska man inte försöka.
Citera
2025-05-21, 19:13
Medlem
Nej nej nej, ge upp detta
Du verkar ju inte ha en susning om vad du sysslar med.

Låter ungefär som det är upplagt för något som mer liknar när ett gäng ungar får en kasse doktors-leksaker och och ska leka operation. Och det kan ju vara kul på sitt sätt om man har den typen av humor, absolut.
Men risken är att det istället blir katastrofalt både för dig och henne, bara på olika sätt. Hon kommer bli gravt besviken. Du kommer känna dig helt oduglig och generad inför dig själv i åratal. Efter ett antal år kommer du - med lite tur - bara skaka på huvudet åt dig själv och tänka "hur fan tänkte jag".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in