• 9
  • 10
2025-05-22, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsbrigaden
Holknekt byggde nytt hus och letade fina mbler interir . Kontaktade mig och ville inte betala ngonting utan det var ett privilegium fr mig att f ha ngot i hans hem .
Med boozet kom hgaktandet och han frsvann.
Bttre ngon nyttjar honom och fr honom knna.

r huset klart nu? Dalarna dr han r fdd?

Adress?

Hur fan har han pengar till det? Fr vl inga bankln?

Milton betalar?
Citera
2025-05-22, 20:11
Medlem
Jmns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squeezeer
Sjlvklart,bda dessa vill ju peta ett finger i gat p Sverige & staten. Med tanke p hur alla grinar bara hr r de ju p god vg att lyckas.
Han gr en Bert Karlsson kan man sga. Hur kan folk kritisera honom om moral nr han just blivt tillrttavisad i svensk domstol att spel r ditt eget ansvar och ingen annans!?

Ni ska se att de kommer hitta vgar att gra reklam p nt stt hr,allt fr att reta myndighetssverige..

Ja Per har ju sdant driv i sig att det ska fungera. Han m vara alkis eller spelberoende, men han stller sig alltid upp och hittar p ngot nytt. Tycker det r beundrasvrt, ven fast alla tycker det r hemskt.

Vem stller sig upp nr alla r mot en?

/ Joakim
Citera
2025-05-25, 12:02
Medlem
buisnismannens avatar
En vecka in och dom har redan pausat sidan pga uppdateringar. Oklart nr den ppnar igen.

Citera
2025-05-25, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jmn
Ja Per har ju sdant driv i sig att det ska fungera. Han m vara alkis eller spelberoende, men han stller sig alltid upp och hittar p ngot nytt. Tycker det r beundrasvrt, ven fast alla tycker det r hemskt.

Vem stller sig upp nr alla r mot en?

/ Joakim

Jag vet inte om jag skulle strcka mig till beundransvrt Dremot tycker jag att det r frsteligt.

Sticka till USA i sin ungdom fr att kra skateboard r rtt hftigt dremot.
Citera
2025-05-28, 10:04
Medlem
All denna PR br ju tminstone f in lite spelare iaf, smart gjort
Citera
2025-05-28, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyttojakten
All denna PR br ju tminstone f in lite spelare iaf, smart gjort

Nja tveksamt. Vilka spelare r det du menar skulle spela p deras hemsnickrade sida som ger ett totalt oserist intryck?
Citera
2025-05-28, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QFens
Nja tveksamt. Vilka spelare r det du menar skulle spela p deras hemsnickrade sida som ger ett totalt oserist intryck?
HAHA - jag hade inte ens tittat p hemsidan bara lst nyheterna. Till och med AI-tjejer fick han med p landningssidan
Citera
2025-05-28, 12:07
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyttojakten
HAHA - jag hade inte ens tittat p hemsidan bara lst nyheterna. Till och med AI-tjejer fick han med p landningssidan

Sidan verkar nedlagd redan.
Citera
Igår, 19:25
Medlem
Jmns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squeezeer
Jag vet inte om jag skulle strcka mig till beundransvrt Dremot tycker jag att det r frsteligt.

Sticka till USA i sin ungdom fr att kra skateboard r rtt hftigt dremot.

Nej kanske var lite mycket men menar att det finns f mnniskor som har den driften menade jag
Citera
Idag, 10:19
Medlem
MEDIA-UTAN-PAPPERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Hller inte knppisen Holknekt p och stmmer en massa fr att han spelat bort miljoner?
Det stmmer.
Citera
Idag, 10:22
Medlem
MEDIA-UTAN-PAPPERs avatar
Bda personerna r drivna. Ja
Men bda Holknekt och Milton r strulare
Man kan ju riskera att f sitt kapital lst med lite otur nr sajten lgger ner p.g av dlig lnsamhet.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in