• 2
  • 3
2025-05-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Sitter här och kallar folk för rasister under falsknamn som är menade att låta väldigt Svenska... Det vill säga att när jag som svensk sitter där och läser ett namn som är typ Anders Eklöv, som sen skriver på så bra svenska som det bara går... Så tror jag att det är en landsman som sitter här med den där åsikten..

Och sen använder användaren det för att gaslighta mig och andra svenskar, och till och med även invandrare som säger åt honom att sluta hålla på för att det hjälper inte dom....
Och den bara fortsätter att harva om hur även invandraren är rasist. För det är rasism att diskutera hur invandrare är överrepresenterade i våldtäkter... Och försöka vända det till att det är svenskarnas fel för att svenskar våldtar dom också..

Fanns även två till som höll på att skriva samma sak i den där tråden.. Otroligt svenska namn på dessa också. "Aktivism" tror jag att de låtsas att det kallas för?

Problemet är bara att killen hade en mailadress på sitt eget språk som gav bort att han är Serb-kroat...

Så serb kroater sitter här och härjar om att du, du och du är rasse. Bara för att du nämner nått om våldtäkter..

Vad kan man/bör man göra med denna informationen? Överlämnar man bara en massa sånt till Säpo?
Det finns cirka 30 000 serb kroater här i Sverige idag... Och vad jag läser så är dom väldigt stora fans av Ryssland...

Går det inte bara skicka hem dom, eller skicka över hela denna befolkningen till Ryssland?

Jag menar så slipper unga svenskar ta skada av hur "Svenska" Serber håller på att gröta runt..

30 000 det är fan inte så mycket. Kanske löser det en majoritet utav problemen som vi har idag här hemma då?

Ditt efterblivna svarta viking vill bara påminna dig och ditt miserabla liv att ni härstammar ifrån Afrika men är smygrasister och hatar allt som har med svarta att göra. Vill även passa på att informera dig om att 90% av de människor du träffar ute på stan om du ens är ute på stan för att dömma av ditt inlägg så verkar du vara pyr svensk (afrikansk viking) men summa summarum de folk du möter ute nör du väl går utanför sin lya så är de ryssar som är i Sverige för att utföra topphemliga uppdrag. Svensk efterblivenhet när den är.som bäst...
2025-05-20, 23:15
Moderator
Ancistruss avatar
Trådstartaren får återkomma med en tydligare trådstart. Denna låses.

En tråd om invandrare i allmänhet som uppger sig vara svenskar på nätet och varför de gör så kan möjligen funka här i forumet för Integration och Invandring, men inte nån allmän blogg om att en serb jävlats med en på nätet.

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in