2025-05-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Humor när den är som bäst.
Men herre gud ta med ett USB minne med qurran och säg att nu raderar jag den eller kör över den med bil eller kör upp den där bak eller fram då kommer det nog kanske bli kalabalik eller ej . Dagen efter kommer det bli världsnyhet att I en stad i Sverige körde någon upp ett usbminne med qurran där fram eller bak de hade eventuellt raderat bort qurran från det först men ändå. Då hörs från någonstans i Världen vad är ett Usbminne? Och har de van helgat qurran eftersom de först har raderat qurran mystiken tätnar här kommer någon bli jagad jorden runt för att de har först raderat bort qurran och sedan kört upp den fram eller bak eller uppåner .. vi får väl hoppas att ingen försöker göra något så dumt för det är blasfemi blasfemi.
Citera
2025-05-29, 22:48
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Ingen skulle bry sig om du bränner Talmud eller Biblen? Judar och kristna är inte moderna grottmänniskor som behöver ta till våld och hot för att försvara sin "heder" om deras favoritbok bräns. Så vad är poängen?

Det är bara muslimer som är så känsliga och underutvecklade mentalt.
Gå och bränn Talmud då så ska vi se. De kommer inte bete sig som muslimerna, utan de kommer införa en ny lag då de har makten. Pajas.
Citera
2025-05-29, 23:07
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Gå och bränn Talmud då så ska vi se. De kommer inte bete sig som muslimerna, utan de kommer införa en ny lag då de har makten. Pajas.

Haha 20.000 judar totalt i Sverige (mest sekulära) som inte bryr sig om Talmud bränns ett dugg.

Endast muslimer är känsliga för bok-brännande på det sättet.

Dessutom så blev Salman Momika åtalad för hets mot folkgrupp av kränkta muslimer (innan han mördades). Så även där har ni mer inflytande än "judarna" som knappt existerar i Sverige jämfört med miljontals araber+muslimer.
Citera
2025-05-29, 23:22
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Haha 20.000 judar totalt i Sverige (mest sekulära) som inte bryr sig om Talmud bränns ett dugg.

Endast muslimer är känsliga för bok-brännande på det sättet.

Dessutom så blev Salman Momika åtalad för hets mot folkgrupp av kränkta muslimer (innan han mördades). Så även där har ni mer inflytande än "judarna" som knappt existerar i Sverige jämfört med miljontals araber+muslimer.
Hur vet du att de inte bryr sig? Har du bränt Talmud?

Bra förövrigt att han blev mördad. En judisk agent mindre.
Citera
2025-05-30, 09:16
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:

Jag vet att dom inte bryr sig eftersom dom är sekulära och integrerade i västerländska demokratiska värderingar, såsom yttrandefrihet. Det finns inte i mellanöstern, och muslimer verkar inte riktigt förstå hur yttrandefrihet och demokrati fungerar som koncept.

Om judar blir arga för att Talmud bränns så kanske dom postar lite på sociala medier eller skriver en insändare. Ingen kommer mördas, inga bilar kommer brännas, inga stenar kommer kastas. Det är därför ingen bränner Talmud - för att det inte kommer ge någon märkbar effekt.

Judarna är moderna människor som förstår hur en demokrati fungerar, till skillnad mot de våldsamma medeltids-araberna.
Citera
2025-06-02, 23:31
Medlem
Aprak69s avatar
Citat:

Bränn Talmud du. Vilken förlorare Du lär mötas av en axelryckning. Judarna har inte tid att skära halsen av dig. De har fullt upp med att lösa cancerns gåta så att din mormor får några extra år i livet.

Jävla pundare.
Senast redigerad av Aprak69 2025-06-02 kl. 23:50.
Citera
2025-06-03, 00:34
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aprak69
Bränn Talmud du. Vilken förlorare Du lär mötas av en axelryckning. Judarna har inte tid att skära halsen av dig. De har fullt upp med att lösa cancerns gåta så att din mormor får några extra år i livet.

Jävla pundare.
Konstigt att ingen vågar bränna Talmud då.

Skulle jag bry mig om att du kallar mig för ”jävla pundare” eller vad var syftet med den kommentaren? Gäsp…
Citera
2025-06-03, 13:08
Medlem
DrottningXVIGustafs avatar
Ännu en anledning för landets muslimer att acceptera våra grundlagar, ännu en anledning för landets imamer att lära muslimerna vad yttrandefrihet är för något, ännu en anledning för landets politiker att fråga folket om vilka förändringar de vill ha:

(FB) Ung man planerade massmord mot moské

Tror någon att det inte kommer att hända i framtiden?

Vi såg det inte komma.
Senast redigerad av DrottningXVIGustaf 2025-06-03 kl. 13:25.
Citera
2025-06-04, 15:05
Medlem
Aprak69s avatar
Citat:
Konstigt att ingen vågar bränna Talmud då.

Skulle jag bry mig om att du kallar mig för ”jävla pundare” eller vad var syftet med den kommentaren? Gäsp…

Konstigt? Det är helt poänglöst. Du får inga upplopp och bilbränder genom att bränna Talmud. Men prova för all del.

Jag kallar en spade för en spade. Men visst är det intressant att samhällets mest överflödiga människor är de ivrigaste judehatarna. Man kan hitta bottenskrap lite här och var i dagens Sverige. Det som förenar er är kampen mot den förhatlige juden. Det är liksom inte etnisk svensk medelklass med villa och Volvo. Hur det nu kan komma sig.

Skit samma, ut och elda religiösa urkunder med dig. Du måste ju stå för det du tror på. Kampen mot kroknäsorna.
Citera
2025-06-05, 18:21
Medlem
DrottningXVIGustafs avatar
Alla muslimer kan vara glada. Ni är på väg att ta över Sverige.

https://samnytt.se/bibeln-tappar-mar...r-koranen-okar

Bibeln tappar mark i Sverige – men intresset för Koranen ökar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in