2025-05-24, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Livesändning nu på TikTok
Varför använder man TikTok ..?
Är inte det för barn bara .?
Citera
2025-05-24, 16:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Blir det nåt klös i stan nu då?
Citera
2025-05-24, 16:36
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Varför använder man TikTok ..?
Är inte det för barn bara .?

Korskvinnan är ett barn, mentalt.
Citera
2025-05-24, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Korskvinnan är ett barn, mentalt.
Så om man inte har TikTok går det inte att se
Citera
2025-05-24, 16:41
Medlem
Blir det några nya korankravaller eller vad?
Citera
2025-05-24, 16:41
Medlem
Magnums avatar
Det är slut. Blev tydligen ingen bränning. Och ingen korskvinna på plats.
Citera
2025-05-24, 17:15
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Så om man inte har TikTok går det inte att se

Verkar inte bättre, Hedlund Media på youtube brukar ju annars sända alla bränningar i realtid. Men hittar ingenting där?
Citera
2025-05-24, 17:35
Medlem
Man kan välja att imponeras av de personer som bränner koraner. Inte minst efter mordet på Salwan Momika men även efter att ha sett Lars Vilks livsöde. Det är modigt att reta upp islamister. Men när man ser vilka som gör det så märker man snabbt att det inte är några genier direkt som gör det. Möjligen Paludan undantagen som ju är utbildad advokat. Men han var ju först också. De som kopierat konceptet verkar vara modiga för att de saknar konsekvenstänk. Människor som söker uppmärksamhet och är för dumma för att förstå vad det kan leda till. Samma typ av människor som hamnar i kriminalitet eller missbruk. Deras kicksökande är att reta muslimer och tro att staten kan skydda dem.

Men ändå är det svårt att inte bli lite imponerad av dem. Jag skulle inte utsätta mig för riskerna de gör.
Citera
2025-05-24, 17:59
Medlem
Rymdsoldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelatennis
Man kan välja att imponeras av de personer som bränner koraner. Inte minst efter mordet på Salwan Momika men även efter att ha sett Lars Vilks livsöde. Det är modigt att reta upp islamister. Men när man ser vilka som gör det så märker man snabbt att det inte är några genier direkt som gör det. Möjligen Paludan undantagen som ju är utbildad advokat. Men han var ju först också. De som kopierat konceptet verkar vara modiga för att de saknar konsekvenstänk. Människor som söker uppmärksamhet och är för dumma för att förstå vad det kan leda till. Samma typ av människor som hamnar i kriminalitet eller missbruk. Deras kicksökande är att reta muslimer och tro att staten kan skydda dem.

Men ändå är det svårt att inte bli lite imponerad av dem. Jag skulle inte utsätta mig för riskerna de gör.

Den som inte är villig att försvara frihet förtjänar den heller inte.
Citera
2025-05-24, 18:27
Avstängd
321js avatar
https://www.jp.se/2025-05-24/framlin...ok-aldrig-upp/

"På lördagen hade tillstånd beviljats för demonstration på Hovrättstorget i Jönköping och på förhand hade det annonserats att den islamkritiska prästen Jade Sandberg, eller ”Korskvinnan, skulle delta.

Hon dök dock aldrig upp.

I stället genomfördes sammankomsten av att en man med röd Donald Trump-keps använde en megafon för att uttryckta rasistiska slagord.
Han ackompanjerades av två andra män som sedan även hjälpte honom att bära en svensk flagga när de gick från torget mot Rådhusparken och sedan tillbaka till startpunkten.

Manifestationen möttes upp av ett 20-tal motdemonstranter som hade gjort ett flertal olika plakat för att symbolisera tolerans och allas lika värde."

Skulle någon kristen bry sig överhuvudtaget om någon muslim brände Bibeln?

Skulle någon kristen skriva debattartikar om det?

Min uppmaning till landets muslimer är att ni inte ska bry er i fortsättningen om det skulle hända igen. Svenska folket skulle bli imponerade, ta det som en sanning från Allah, .الله أكبر

Era reaktioner i denna fråga gör att svenskarna uppfattar er som små barn.

https://www.jp.se/2025-05-23/darfor-...sakerhetsrisk/

Ghodratullah Sadoughi (S) skriver: ”Jag vill leva i ett samhälle där alla, oavsett tro, kan känna sig trygga. Jag vill inte se fler koranbränningar. Jag vill se fler samtal. Fler broar. Färre bränder”.
Senast redigerad av 321j 2025-05-24 kl. 19:24.
Citera
2025-05-24, 18:30
Avstängd
-Nigger-s avatar
Härligt att höra!

Kan det vara korskvinnan som ska bränna den äckliga horboken nu igen?
Hoppas det brinner bra på plats!
Citera
2025-05-24, 18:34
Medlem
Busgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Härligt att höra!

Kan det vara korskvinnan som ska bränna den äckliga horboken nu igen?
Hoppas det brinner bra på plats!
Det blev inget av det, det står i tråden, men den läste du inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in