• 4
  • 5
2025-05-20, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
fiffla???
Är du arab eller nazist?

I ett antal länder fick judarna maxpoäng från folket men noll från experterna. Så stor skillnad kan det inte vara.
Citera
2025-05-20, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flogistoneter
I ett antal länder fick judarna maxpoäng från folket men noll från experterna. Så stor skillnad kan det inte vara.
Så vad är fifflet???
Citera
2025-05-20, 02:17
Medlem
Hitler var nog snällare än Nettan i alla fall.
Citera
2025-05-20, 06:38
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Strålande, nu återstår bara för dig att visa att alla andra "kända judar" gjort samma sak samt att bevisa att judar aldrig ljuger när de uttalar sig i offentligheten.

Elller så kan ni själva ta de verktyg jag gett er om ni är så intresserade, och kolla själva

Jag är inte här för att hålla din hand.

Summan av kardemumman är som sagt att extrem majoritet av judar har mentala problem, särskilt bipoläritet som de själva uttalat sig om. Att du sen menar att jag dessutom måste bevisa att de inte ljuger låter mer som att ni är i stark förnekelse. Varför skulle judarna ljuga om att de har mentala problem?

Slänger med en jude till från chat gpt

7. Shulamith Firestone
Profession: Feminist writer and activist

Mental Health: Diagnosed with paranoid schizophrenia; her experiences influenced her radical feminist writings.
Citera
2025-05-20, 08:01
Medlem
Mjälls avatar
Enter golem
Citera
2025-05-20, 08:54
Medlem
Judar måste vara - hatade, förföljda, offer - för att inom sin grupp kunna hålla fast att de är det utvalda folket, om judar vore allmänt hyggliga förlorar dom sin utvaldhets identitet
Citera
2025-05-20, 10:29
Medlem
Jag hade nog inte klarat stressen
Citera
2025-05-20, 14:05
Medlem
Know any?
Citera
2025-05-27, 13:48
Medlem
Jofs avatar
Fler media och politiker har visat negativa attityder mot judar.
Till och med Tyskland som dödat flest judar börjar komma med kritik mot judar.

För tydlighetens skull vill jag poängtera att det handlar om sociala attityder. Oavsett om de i sak är sanna eller ej. Kallas vanligen fördomar.
Men ack så viktiga. Styr mångas åsikter och handlingar.
Citera
2025-05-27, 13:57
Medlem
Pripps0.0s avatar
Det är lika fel att döma alla judar som grupp, som det är att döma alla kristna, muslimer, buddister osv. för vad några falanger i gruppen gör fel eller inte lever upp till synen på dem.

Judar har varit skyddsobjekt sedan andra världskriget, det känns också fel. Alla folkslag har lidit någon gång i tiden, varför ska just judar särbehandlas?

Judar är människor som alla oss andra, med fel och brister.

Netanyahu är politiker och svarar lika mycket för sitt folk som Kristersson gör för oss. De har inte samma sjuka blockpolitik som vi har där vår röst ingår i en kollation vi inte röstat för, men det är ändå så att politiker sällan bryr sig om folket när de väl är valda.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in