Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-i-KBA
Tja dom röstade ju på Hamas tex.
Varför bara ta upp Örebro när Arkilov (muslim) härjade på Drottninggatan tex? Att jag inte nämner Akilov är för att det är totalt oviktigt i denna tråd eftersom han inte utförde dådet pga religion, har du missat vilken kass sits han satt i så ville han hämnas på allmänheten, precis som killen i Örebro.Så lägg av med ditt trams!
För det första heter tråden
Om det hade hållits val i Gaza idag, hur många skulle rösta på Hamas? så du behöver inte gå off topic direkt.
Citat:
Alla ledare för Palestina har mystiskt blivit miljardärer till och med Yassir Arafats fru är miljardär…
Detta vet du hur?
Arbetar du på banken som sköter hennes pangar?
Arafats fru har aldrig begått några terrordåd så varför jiddrar du om henne?
Och så får du gärna lura någon godtrogen idiot att du tycker synd om dom kriminella som skjutits i en uppgörelse mellan gängen.
Citat:
Varför bara ta upp Örebro när Arkilov (muslim) härjade på Drottninggatan tex?
Att jag inte nämner Akilov är för att det är totalt oviktigt i denna tråd eftersom han inte utförde dådet pga religion, har du missat vilken kass sits han satt i så ville han hämnas på allmänheten, precis som killen i Örebro, och jag vet bestämt att ingen av gatorna i Gaza heter Drottninggatan.
Sedan handlar tråden om nästa val i Gaza
Sedan är jag helt säker på att han inte kommer att ställa upp i nästa val i Gaza eftersom han inte är palestinier utan är medborgare i Uzbekistan.
Enbart i Gaza röstade tillräckligt många palestinier på Hamas för att räcka till en majoritet men en del röstade på Fatah men dom från Fatah som valdes in mördades av Hamas så det är inte världens bästa plats att engagera sig politiskt.
Så alla palestinier ska straffas för vad en förhållande liten grupp gjort?
Och Hamas vann valet genom att dom ansågs vara mindre korrupta än Fatah.
Varför nämner ni aldrig att Fatah vann valet på Västbanken och Hamas förlorade?
Är det kanske inte lika intressant att nämna?
Ska du behöva lida om en politiker du röstat på begår ett grovt brott eller gäller den regeln bara muslimer och svarta?
Du är alltså för kollektiva bestraffningar, nästan samma resonemang använde Hitler när han ville utrota alla europas judar därför att det var många judar i kommunistpartiet, i Sovjet.
Håller du med din förebild AH om detta också?
Citat:
Och vilka är det som skjuter folk i gängen här i Sverige? inte fan är det Svenskar utan muslimer och negrer!
Visst finns det en del svenska tonåringar som suttit på HVB-hem som vill tjäna en stor summa pengar för att mörda någon, deras liv är redan förstört. men dom skjuter sällan oskyldiga svennar, utom i extrema fall av s.k felskjutningar.
Jag tycker att det är bra att dom dödar varandra, det är det billigaste sättet att bli av med dom för gott.
Lika bra att erkänna det, hade haft stake så skulle du själv göra som lasermannen, men du är en typisk tangentbordskrigare som skulle bajsa i byxan om den babbe ens tittade åt ditt håll.