2025-05-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlm4891
Du kunde inte ha mer fel.

Jag kunde inte ha mer än rätt. Du har sovit under stenar de senaste 10 åren eller så spelar du bara dum. Läs en valfri FUP så ska du se att nästan alla kriminella har växt upp utan en pappa.
Citera
2025-05-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Hon kanske blev så rädd när hon insåg att det garanterat hade blivit fängelse ur det, och verkligheten kom ikapp. Hon tänkte inte klart och ville bara därifrån. Men föll när hon försökte ta sig neråt. Eller så hoppade hon för att hon inte orkade med allt efterspel som skulle följa.

Jag tror hon försökte ”rymma” så inte hennes föräldrar skulle upptäcka vilka drägg hon umgicks med. Säkert hade de uttryckt sitt ogillande innan.
Citera
2025-05-20, 22:25
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Jag tror hon försökte ”rymma” så inte hennes föräldrar skulle upptäcka vilka drägg hon umgicks med. Säkert hade de uttryckt sitt ogillande innan.

Något åt det hållet tror jag också.
Citera
2025-05-20, 22:27
Medlem
Citat:
Något åt det hållet tror jag också.

Så sjukt tragiskt😥
Föräldrarna hade förlåtit
Henne för allt.
Hon hade ngn dom
På sig (fanns med på krimfup)
Så kanske hon var rädd att straffet denna gång skulle bli hårdare.
Citera
2025-05-20, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Jag kunde inte ha mer än rätt. Du har sovit under stenar de senaste 10 åren eller så spelar du bara dum. Läs en valfri FUP så ska du se att nästan alla kriminella har växt upp utan en pappa.
Jag svarade på hennes specifika situation, och i den har du fel.
Citera
2025-05-20, 22:32
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Så sjukt tragiskt😥
Föräldrarna hade förlåtit
Henne för allt.
Hon hade ngn dom
På sig (fanns med på krimfup)
Så kanske hon var rädd att straffet denna gång skulle bli hårdare.

Jo. En slags flykt i panik över allt som skulle följa om hon blivit gripen.

Packar man och hanterar narkotika i en lägenhet är det väldigt svårt att prata sig ur det eller att inte bli dömd för grovt narkotikabrott.
Citera
2025-05-20, 23:01
Medlem
Orgelnistens avatar
T*lde har också varit barn …
Tolv år gammal lånar hon sin mors Facebook:
https://www.facebook.com/profile/100...earch/?q=tilde
Citera
2025-05-20, 23:14
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Det var Ann Britt Grünewald när hon var chef för Österåkeranstalten som hade god insyn i den saken.
Citera
2025-05-20, 23:32
Medlem
Orgelnistens avatar
Jag är övertygad om att T*lde inte hoppade frivilligt utan att det var en balkongflygning när patrasket hon umgicks med fick för sig att hon, eftersom hennes moder är rättslig expert på Sveriges domstolar, hade angivit dem!
Citera
2025-05-20, 23:40
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Jag är övertygad om att T*lde inte hoppade frivilligt utan att det var en balkongflygning när patrasket hon umgicks med fick för sig att hon, eftersom hennes moder är rättslig expert på Sveriges domstolar, hade angivit dem!

Eller så trodde hon att kunde klara av att klättra ner, med sin bakgrund inom gymnastik. Jag tänkte faktiskt i går angående det, att hon kanske hade en sådan bakgrund, och som gjorde att hon blev övermodig i sin panik om att hon kunde klara det.
Citera
2025-05-20, 23:58
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Eller så trodde hon att kunde klara av att klättra ner, med sin bakgrund inom gymnastik. Jag tänkte faktiskt i går angående det, att hon kanske hade en sådan bakgrund, och som gjorde att hon blev övermodig i sin panik om att hon kunde klara det.
Ja så kan det vara. Jag tänker också att hon i paniken glömde bort hur högt upp i huset (4 tr) hon faktiskt var och chansade att hon skulle klara och klättra ner. Hon kanske aldrig hade varit ute på balkongen eller om hon hade varit det aldrig haft en tanke på att fundera på "hur ska jag ta mig ner här"? om polisen skulle ta sig in.
Citera
2025-05-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Svensk polis har vana att utöva makt mot de svaga och slicka röv på grovkriminella. De skrämde väl slag på lilltjejen. Sann svensk polis gällande inkompetens

på vilket sätt är det polisens fel?? De har rätt att göra en husdannsakan. Sen att det är en kriminell brud där och hon väljer att hoppa är inte polisens fel. Umgås man med kriminella är man inte helt oskyldig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in