2025-05-19, 08:34
Medlem
Busgriss avatar
Finns det seriöst folk som tycker att polisen ska sluta jaga drog- och vapenkriminella bara för att en person hoppar från en balkong? Vilket mesigt land Sverige har blivit...
Citera
2025-05-19, 08:44
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busgris
Finns det seriöst folk som tycker att polisen ska sluta jaga drog- och vapenkriminella bara för att en person hoppar från en balkong? Vilket mesigt land Sverige har blivit...
Nej polisen har inte gjort nåt fel.
Citera
2025-05-19, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Då är man bra korkad. Om det va en tjej så kanske det var balkong flicka och om inte en korkad kriminell invandrare

Tja, blatte utan konsekvenstänk. Ganska normalt.
Citera
2025-05-19, 09:25
Medlem
Behöver inte vara att hon har hoppat. Kan ha försökt klättrat ut och trillat

Oavsett tragiskt. Vila i frid
Citera
2025-05-19, 09:43
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleskaviargrabb
Möjlig scenario - tjej plus 2 killar sitter och drar cola från lördag till söndag. Kokain finns i lägenheten samt ett vapen. Granne ringer polisen, polisen knackar på. Tjejen är hög och får ett utbrott och tänker oh nej, hur ska detta se ut när det kommer ut . Väljer då istället (påtänd) att hoppa ut från balkong/fönster. Tragiskt, Vila i frid.

Nej hon satt och packa
Citera
2025-05-19, 09:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Nej hon satt och packa
Jag är också i princip helt säker på det. Jag tror inte hon hoppade utan försökte gömma sig utanför balkongen alternativt försökte klättra ner.
Citera
2025-05-19, 10:12
Medlem
hakro807s avatar
Jag kommer nog aldrig sluta fascineras över Flashbacks förmåga att dra de mest långtgående slutsatser utifrån rena spekulationer och en extremt lågupplöst bild.
Citera
2025-05-19, 11:08
Ala*da Arv*dsson är BO, röker mycket kokain rätt nyutkommen från behandling. Som skötte träffarna och förpackningen åt en av snubbarna A i en av deras stash lägenheter Ramels väg nr 81 vån 4 balkong mot innergården

* = i
Senast redigerad av Tramsigkille 2025-05-19 kl. 11:21.
Citera
2025-05-19, 11:11
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag är också i princip helt säker på det. Jag tror inte hon hoppade utan försökte gömma sig utanför balkongen alternativt försökte klättra ner.
Smart klättra ner när snuten står där nere och väntar...
Citera
2025-05-19, 11:15
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Ala*da Arv*dsson är BO, röker mycket kokain rätt nyutkommen från behandling. Som skötte träffarna och förpackningen åt en av snubbarna A i en av deras stash lägenheter Ramels väg nr 81 vån 4 balkong mot innergården
Precis vad jag misstänkte hon gjorde mer än att packa kan jag lova dig.....
Citera
2025-05-19, 11:17
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille

De verkar vara hon här då, tragiskt öde

http://www.studentlya.nu/content/stu...-l%C3%A4genhet
Citera
2025-05-19, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Det är ju mycket möjligt att han inte förstod att det var polisen utan trodde att det var några som skulle klippa honom.

Haha det var väl precis det han förstod. Hur många har inte flytt från fönster och balkong när polisen dunkar på dörren? Finns ju ett antal videos där misstänkta hoppar med fallskärm till och med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in