2025-05-20, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kpvlr
MH är den som dött.
Jag vet exakt vem han är och har 100% säkra källor på att det är han som dött.
Man kan undra va han gjorde i Våla Bodde inte han i Vittinge
Citera
2025-05-20, 21:45
Medlem
Prova att läsa igenom tråden!
Citat:
Ursprungligen postat av Dweeeb
Vem är GM och BO?
Citera
2025-05-20, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Man kan undra va han gjorde i Våla Bodde inte han i Vittinge

Var väl kalas då kanske, eller bekanta som bara skulle träffas, finns ju faktiskt möjlighet att 2025 ta sig till andra orter 😂
Citera
2025-05-21, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7noll4
GM And*rs Bos*röm?
BO Mat*ias Hur*ig?

vad var der för personer då? alkisar?
Citera
2025-05-21, 01:10
Medlem
hur kunde polisen vara så snabbt på plats på coop? (tolkar jag det som) tar ju en stund från Uppsala väl? eller finns polisstation i närheten av Östervåla?
Citera
2025-05-21, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
hur kunde polisen vara så snabbt på plats på coop? (tolkar jag det som) tar ju en stund från Uppsala väl? eller finns polisstation i närheten av Östervåla?

Tyckte också dom va ute snabbt, men det kan ju ha kommit patruller från Sala också
Citera
2025-05-21, 05:18
Medlem
Citat:
Det är Tierp som har hand om Östervåla numera och det tar ca 30 minuter med bil vanligtvis så säkert 15-20 minuter för dom
Citera
2025-05-21, 10:36
Medlem
7noll4s avatar
Citat:

De va i närheten, därav lite snabba ryck för några av dem👍🏻
Citera
2025-05-21, 13:30
Medlem
Citat:

De utgår från Tierp så det går fort. Dessutom är dom i, eller passerar, Östervåla nästan dagligen. Hög polisnärvaro nuförtiden.
Citera
2025-05-21, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalnastAvAlla
De utgår från Tierp så det går fort. Dessutom är dom i, eller passerar, Östervåla nästan dagligen. Hög polisnärvaro nuförtiden.
Har Tierp fått bemannad polisstation numera ?
Citera
2025-05-21, 14:21
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
När jag var ung ligist var hela norduppland känt som ett ställe att torska snabbt på. Anledningen sas vara att Forsmark ställde krav på polisen om att snabbt vara på plats över hela länet samt att dom alltid var på tårna, därför tog dom alla larm som terroristövningar. Det var säkert mest bara ett rykte men faktum är att dom alltid varit snabba, även ända upp till gränsen mot Gävle.
Citera
2025-05-23, 09:11
Medlem
Citat:
vad var der för personer då? alkisar?

Kanske lite lösa trådar här men MH har tidigare bott /varit skriven på Bla vagen 32 i Björklinge. Den adressen florerar i flera fall…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in