• 7
  • 8
2025-05-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Sjlvklart, jag har inte sagt ngot annat. Men varfr inte glutta p lite porr fr hlsans skulle i sm doser? Inget illa

Sexologer och folk som r utbildade inom omrdet sger stndigt detta. Finns ingen anledning till att de skulle sga det om det inte stmde frstr du vl.

En regelbunden hlsorunk hrde jag fr ett tag sen p radion till och med minskade risken fr prostatacancer. Men d mste man spruta av sig en ca 1 gng om dagen och inte mindre.

Jag r s sker p att det inte r hlsosamt att runka att jag skulle kunna ta gift p min vertygelse. P Sista raden, ven om de finns hlsoaspekter vervinner de inte de negativa sidorna, tror jag inte det gynnar oss.
Citera
2025-05-20, 20:49
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Jag r s sker p att det inte r hlsosamt att runka att jag skulle kunna ta gift p min vertygelse. P Sista raden, ven om de finns hlsoaspekter vervinner de inte de negativa sidorna, tror jag inte det gynnar oss.

Finns inga negativa sidor med att runka hlsosamt. Annat r det om det r ett missbruk. D kan det som sagt vara att fredra att finna en metod att minska ner det eller sluta helt en period.

Men nr missbruket r ute ur kroppen s r det stor rekommendation p att kra p en hlsosam regelbundenhet p ca 5-7 runk i veckan.
Citera
2025-05-21, 21:46
Medlem
Nu r ju frgan hur man slutar med porr, men personligen tycker jag inte att man ska behva sluta med porr - bara fr att det r ngon annan som sger det! Sjlv njuter jag av att 30 minuter upp till 1 timme varannan, var tredje dag se lite olika porrklipp med heta hunkar och tillfredsstlla mig till dessa. Det r ju najs helt enkelt.

Jag kan frst om det blir ett problem som gr ut ver arbete, smn och mat. D r det ju inte hlsosamt, men annars ser jag inget fel med det. Ngon klok person skrev tidigare att de flesta mnniskor ngon gng tittar p porr, och det r jag bengen att hlla med om. Mnga kikar p det men f vill erknna det (vilket jag ocks frstr d det r en privatsak man hller fr sig sjlv).

Som sagt; ber om urskt fr att jag inte svarade p din frga, men jag r mer fr att man ska f kolla p porr utan skam eller skuld. Finns s mycket annat man ska skuldbelggas fr idag, s man behver lite nje fr sig sjlv.
Citera
2025-05-27, 21:13
Medlem
Fattar verkligen inte varfr man vill sluta, r som de som slutar dricka.

Vill ni leva som trkiga munkar tills ni r 100? Vad fan r pongen med att vara vid liv om man inte kan leva!

Livet r kort, njut av all "synd" ni bara kan s mycket det bara gr! Rka, pka, krka! Kr hr fr fan, snart r du gammal och efter det r du dd!

Ingen ngrar p ddsbdden att de inte levde mer och njt mer!
Citera
Idag, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Du r en cuck. Det har nog inte s mycket med porren att gra.
r en alfa, jag lmnade mitt ex fr att hon var en hora, men jag knullade andra s det gick jmt ut. 🤗
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in