2025-05-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bears
Detta hade nog NMR dock gynnats av, på samma sätt som IS gynnas av attacker mot muslimer eftersom det leder till att de radikaliseras, om nu syftet är att skapa motsättningar. Tror inte ett kriminellt gäng som ändrat fokus från att tjäna pengar till att ”idealistiskt” mörda helt oskyldiga baserat på etnicitet skulle bli speciellt långlivade dock, speciellt inte när etniciteten i fråga är majoritetbefolkning i landet de verkar i.

Sen är ju dessa nätverk inte speciellt homogena heller, det finns ofta medlemmar, eller vänner/familjemedlemmar till medlemmar, klivare osv. som kommer va svenskar. Deras kund och kontaktnät inkluderar svenskar och det finns även många svenskar i gängmiljön. Så ett sådant agerande hade nog varit väldigt ”bad for business” och man hade fått en skön terrorklassning på köpet och SÄPO efter sig. Men du kanske mer tänker dig ett scenario där typ NMR plockar ”ortenblattar” på måfå och springisarna tänker ”abow svenskar är rasister vi måste hämnas” och på eget initiativ plockar svenskar på måfå?
Det skulle bli kaos med många oskyldiga döda och skyldiga döda på båda sidor. Knappast en lösning någon vill ha.

Så mycket effektivare, rimligare och billigare att utvisa istället.

Att försöka ta död på flera miljoner invandrare samtidigt som en kamp pågår mellan svenska massmördare och ordningsmakten inklusive militären är så orimligt att ingen över IQ 70 skulle se det som ett alternativ.
Citera
2025-05-19, 22:21
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Alltid är det någon annan ska lösa problemet, för att du själv är en jävla hanrej riktat till ts och inte klarar av det själv och du lyser som få i mökret. Då är det nog lite tuffare och grilla korv i skogen och campa för att knyta kontakter. Systemet är riggat mot de som klassificeras som "anti-demokrater", du blir av med bankkonto och nästa allt. Prova och lev så ett tag och återkom.
Citat:
Ursprungligen postat av Trumputin
Gillar du kriminella kaosblattar? Inte? Varför mördar du då inte några stycken och gör Sverige bättre?
Jag var beredd på den här typen av inlägg.

Jag är en "ensam galning", och till skillnad från NMR så har jag inte ett hundratal kamrater som kan börja bygga upp någon verksamhet tillsammans. Visst kan man ägna sig åt ensamvargsaktioner. Det var också vad Mangs gjorde, även om det tyvärr verkar som han hade lite dålig koll på vem han skulle pricka och sköt fel personer. Detta är också en del av problemet: som ensamvarg har man per definition mycket sämre tillgång till information än en gruppering som kan spåna och hjälpa varandra. Ensamvargar tenderar väl tyvärr även att bli detta just för att de har sociala och psykiska problem, vilket inte direkt gör dem till ideala hjältekrigare?

Självklart finns fördelar som att man är okänd av myndigheterna och åtminstone initialt kan flyga under radarn. Kanske är det så att jag måste göra detta själv om jag vill att det ska ske. NMR och andra liknande rörelser verkar inte vara intresserade av denna typ av aktioner, och då saknas det inte ideologiskt närstående förebilder som exempelvis Corneliu Codreanu. Han agerade som sagt i ett land som på många sätt var en polisstat och hade Sovjetunionen som granne. Jag tror att mellankrigstidens Rumänien var betydligt mer av en repressiv stat än dagens Sverige.

Med allt detta sagt så är jag på många sätt otillräcklig själv.
Citat:
Har man problem med att ett kriminellt zigenarläger rivs då kanske man egentligen är en femtekolonnare!
Vad bryr du dig om några campande zigenare i en skog? Har de gjort dig något? De är totalt harmlösa och det var väl därför som NMR gick ut och attackerade dem? De kriminella gängen skjuter och spränger hus i luften. Lycka till att du hittar någon zigenare i en träkoja som är inblandad i detta!
Citera
2025-05-20, 00:40
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flogistoneter
Hur vet TS att dom inte redan gör det? Många mord på flyktingar klaras aldrig upp.

Som det brukar heta, källa på det?
Citera
2025-05-20, 07:12
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz

Jag är en "ensam galning", och till skillnad från NMR så har jag inte ett hundratal kamrater som kan börja bygga upp någon verksamhet tillsammans. Visst kan man ägna sig åt ensamvargsaktioner. Det var också vad Mangs gjorde, även om det tyvärr verkar som han hade lite dålig koll på vem han skulle pricka och sköt fel personer. Detta är också en del av problemet: som ensamvarg har man per definition mycket sämre tillgång till information än en gruppering som kan spåna och hjälpa varandra. Ensamvargar tenderar väl tyvärr även att bli detta just för att de har sociala och psykiska problem, vilket inte direkt gör dem till ideala hjältekrigare?

Självklart finns fördelar som att man är okänd av myndigheterna och åtminstone initialt kan flyga under radarn. Kanske är det så att jag måste göra detta själv om jag vill att det ska ske. NMR och andra liknande rörelser verkar inte vara intresserade av denna typ av aktioner, och då saknas det inte ideologiskt närstående förebilder som exempelvis Corneliu Codreanu. Han agerade som sagt i ett land som på många sätt var en polisstat och hade Sovjetunionen som granne. Jag tror att mellankrigstidens Rumänien var betydligt mer av en repressiv stat än dagens Sverige.

Vad bryr du dig om några campande zigenare i en skog? Har de gjort dig något? De är totalt harmlösa och det var väl därför som NMR gick ut och attackerade dem? De kriminella gängen skjuter och spränger hus i luften. Lycka till att du hittar någon zigenare i en träkoja som är inblandad i detta!

Nmr flera hundra?

Är max 70 kanske 80 medlemmar kvar, där av hälften kanske är aktiva.
Citera
2025-05-20, 08:42
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:

Tack o lov så är du bluff o båg! Du glödde väldigt mycket där ett tag. Varför ska hedersamma nationalister göra polisens jobb gratis, utan carte blanche dvs med initiativ från de styrande i riksdag,regering, totalt vänsterblivet! Får SD majoritet och vill starta SD-Thailand på riktigt och göra Duterte politik, då är det fritt fram att klubba igenom en frivilligkår och ge dem alla befogenheter, allra enklast skapa en speciell militär/polistyrka för ändamålet, som redan har kompetensen som krävs.

Zigenare far fram som värsta gräsvhopparsvärmar, plundrar allt och alla, som ger sig på utsatta äldre, stjäl från unika forntida gravar, förpestar gatubilden allmännt och du har inga problem med dem???

Fel svar och det säger mig allt jag behöver veta om dig
Citera
2025-05-21, 19:34
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Nmr flera hundra? [...] Är max 70 kanske 80 medlemmar kvar, där av hälften kanske är aktiva.
Jag tror inte att 40 pers kan driva en hemsida och radio med mera om de inte är fullskaliga socialfall som lägger all tid på kampen. Jag vet i och för sig inte, det kanske är så.
Citat:
Varför ska hedersamma nationalister göra polisens jobb gratis, utan carte blanche dvs med initiativ från de styrande i riksdag,regering, totalt vänsterblivet! Får SD majoritet och vill starta SD-Thailand på riktigt och göra Duterte politik, då är det fritt fram att klubba igenom en frivilligkår och ge dem alla befogenheter, allra enklast skapa en speciell militär/polistyrka för ändamålet, som redan har kompetensen som krävs.
NMR står utanför det demokratiska systemet som de även är emot, det finns ingen anledning för NMR att sitta och vänta på polisens gröna ljus.

Att SD vill gå den lagliga vägen är ju för att de är reformister och inte revolutionärer.
Citat:
Zigenare far fram som värsta gräsvhopparsvärmar, plundrar allt och alla, som ger sig på utsatta äldre, stjäl från unika forntida gravar, förpestar gatubilden allmännt och du har inga problem med dem???
Varför skulle jag ha problem med dem? De tigger pengar och då kan man säga nej. Annars är de väl mest kända för att de bajsar på lite konstiga platser, men något existensiellt hot är de knappast.
Citera
2025-05-21, 22:05
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
.
NMR står utanför det demokratiska systemet som de även är emot, det finns ingen anledning för NMR att sitta och vänta på polisens gröna ljus.

Att SD vill gå den lagliga vägen är ju för att de är reformister och inte revolutionärer.

De har ett politiskt parti vad vet, de agerar i det demokratiska systemet för att verka där och vinna val där, det har de gjort tidigare iaf. Och då tvingas de spela efter de regler som finns uppsatta mer eller mindre. Så där finns inget att hämta för dem "tror" jag, pga hjärntvätt av svenska befolkningen och den egna organisationens estetik mm. Möjligtvis kan de använda val som en plattform för att etablera sitt märke/brand än mer! Samtidigt blir det lite kontraproduktivt om du ska agera vigilante på nattetid och agera som parti på dagtid, du måste välja en väg.

Jag tycker att de ska göra som DFS och starta sitt eget samhälle varför inte i Dalarna om det är där de flesta bor i org. , skapa svenska företag, ta över en kommun för att sedan utöka. Att bygga sitt nya land på redan befintlig svensk mark, skapa sin egna trygga etno-enklav. Fortsätt vara en tankesmedja med Nordfront, och skapa sitt egna medborgarförsvar, varför inte döpa det till väringagardet, samtidigt som man inte hamnar i klinch med kling och klang! Ett fåtal förenklade exempel jag kommer på nu. De måste bort från polisens radar, finns inget konstruktiv med det.

Det är mycket möjligt allt redan sker i bakgrunden, bra då! Med framtida SD framgångar kan de rida på den vågen, de kan säga " Vi är som SD fast hårdare och bättre på allt". Du får prata med folkets språk för att de ska förstå! Det blir genast mycket mer komplicerat för normalbögen när det inte är mellon eller ParadiseH. som ska diskuteras, om jag hård drar det Att tänka och förstå politik , det är ju svårt ju för den genomsnittlige... vet vi med empirism!

Zigenare är judar i deras smutsigaste form, jag tycker du ska bada och tvätta dig riktigt ren, och fundera en gång till på zigenare och deras lortar!

NMR starta en kulturförening för bövelen, svenska akademin är unken och måste ersättas!
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-05-21 kl. 22:12.
Citera
2025-05-23, 20:14
Medlem
Citat:
Varför går inte NMR ut och börjar döda personer som Jordgubben, Kurdiska räven eller valfri serievåldtäktsman?

Av den enkla anledningen, att de har delegerat den uppgiften till dig. Hur ofta har de då inte uppmanat dig att ta saken i egna händer och visa vägen?

Men händer då någonting, förutom varmluft ifrån dig?

Istället för att visa någon form av personlig handlingskraft, så har du ägnat all din vakna tid till att kritisera Motståndsrörelsen, helt i linje med din fega personlighet, vilken vägrar att ta någon form av eget ansvar.

Feghet är förstås ett utmärkande personlighetsdrag, tillsammans med en uttalad motvilja att ta egna initiativ, för att beskriva dig.

Citat:
Genom att bara ge sig på harmlösa så visar man att man är en liten strykrädd fegis.

Är du möjligtvis "harmlös" då, kanske "en liten strykrädd fegis", när du själv vägrar att agera?

Citat:
Skulle NMR vinna folkligt stöd på en våg av mord riktad mot tungt kriminella invandrare?

Folkligt stöd genom "en våg av mord"?

Du har uppenbarligen blivit fullständigt galen.
Citera
2025-05-23, 20:37
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Av den enkla anledningen, att de har delegerat den uppgiften till dig. Hur ofta har de då inte uppmanat dig att ta saken i egna händer och visa vägen?
NMR har aldrig delegerat någonting till mig.
Citera
2025-05-23, 20:50
Medlem
Citat:
NMR har aldrig delegerat någonting till mig.

Men de gör det nu,

helt officiellt förstås.

Ämnar du att hörsamma kallelsen eller?
Senast redigerad av Socialdarwinist 2025-05-23 kl. 21:19.
Citera
2025-05-23, 22:17
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Men de gör det nu,

helt officiellt förstås.

Ämnar du att hörsamma kallelsen eller?
Kan du länka till var på deras hemsida som vi kan läsa om detta?
Citera
2025-05-25, 21:04
Medlem
senhackarens avatar
Förortsgrabbarna skulle göra potatismos av dom om dom ens skulle komma på tanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in