Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
Hur vet du allt detta? Känner du alla "klaner"? Har det gjorts någon statistisk undersökning eller kommer detta som vanligt från din stinkande röv? Vad är det jag borde läsa, är det din privata Wikipedia med alla dina rasistiska fördomar?
Sanningen är ju den att de flesta invandrare har ingen stor släkt i Sverige eftersom de har flytt från sitt hemland, så det där med stora invandrarklaner är ju något som knappat existerar. Du får gärna visa att jag har fel men ditt tokrasistsiska rövhål duger inte som källa. Jag vet att hela din världsbild kommer från din röv men jag tillämpar alltid källkritik, om du vet vad det är?
Genom att inte ha mitt huvud långt upp i rövhålet som du verkar ha.
Att klansläkterna har varit och är ett stort problem kan väl knappast ha undgått någon förutom korkade boomers som dig. Att man ens ska behöva upplysa dig om ämnet säger ju allt om hur dåligt insatt du är samt att du är alldeles för färsk för att ens kunna absorbera fakta. Fakta och sanning är inte detsamma som rasism och skulle gissa att du är mer rasist än vad jag är.
"Invandrarklaner som knappast existerar" - forumets största ärthjärna. El Zein? Fakhro? Ali-khan? Ringer några klockor? Inte? Nej det är ju för att du är efterbliven och återigen inte är insatt någonting i ämnet.
Citat:
Enligt polisen finns minst 40 kriminella klaner i Sverige som har stort våldskapital, begår grova brott och terroriserar hela bostadsområden.
– Just nu har vi minst 40 släktbaserade kriminella nätverk i Sverige. Så kallade klaner. De har kommit till Sverige, påstår jag, enbart med syfte att organisera och systematisera kriminalitet, säger Mats Löfving.
https://www.sverigesradio.se/artikel/7547810
Dessa klaner infiltrerar också våra myndigheter och jo tro det eller ej - flyttar fram positionerna politiskt i utbyte mot att ge partier röster.
Så var är din källa på att det inte finns några invandrarklaner i Sverige din korkade landsförrädare?