Citat:
Men lt mig sga s hr d:
BUGA SFREN + NAZCA MUMIERNA + PELARE UNDER GIZA r ALLA the REAL DEAL. Det r fysiskt / materiellt bevis fr en teknologiskt verlgsen civilisation med DNA, Datascanningar och metallurgiska data som underlag. Men ingen inom UFO-sfren verkar ha ngot intresse av att driva detta mer n den spansktalande populationen och knappt det.
Varfr?
Men lt mig sga s hr d:
BUGA SFREN + NAZCA MUMIERNA + PELARE UNDER GIZA r ALLA the REAL DEAL. Det r fysiskt / materiellt bevis fr en teknologiskt verlgsen civilisation med DNA, Datascanningar och metallurgiska data som underlag. Men ingen inom UFO-sfren verkar ha ngot intresse av att driva detta mer n den spansktalande populationen och knappt det.
Varfr?
Nazca Mumierna sammanfll fr lgligt med Grusch och presenterades vldigt klumpigt av en skummis. Dessutom verkade det inte finnas ngot intresse av att samarbeta med vanliga arkeologer. Man bara rkar ha alla dessa mumier och ingen klar klla som andra kan utforska.
Det r tminstone anledningen till att jag inte lagt ngon tid p att flja utvecklingen. Jag r alltid p utkik efter disinfo och psyops frn de som gmmer UFOn.
Jag har ingen koll p sfren, men knner till pelarna under pyramiden. Det hr till de omrden som jag lmnar drhn tills andra forskare backar upp pstendena. n s lnge har jag inte hrt s mycket mer, men jag har inte heller lagt ner ngon energi p att flja mnet.
Nr det gller psyops s verkar metoden ofta vara att flood:a ntet i samband med kta VB m.m., alltid antingen ha en utvg (mjligheten att det kan vara vr tech, eller "jag sg bara en skylt" osv) eller ocks underminera alltihop genom ljliga detaljer eller vittnen. Jag tror deras problem r att angripa oss och de som r nyfikna, men utan att ge mnet fr mycket uppmrksamhet. Det r en nrmast omjlig balansakt. En allt fr vertygande psyop kar antalet intresserade, medan det de vill gra r att bara vara tillrckligt vertygande fr att nyfikna och inbitna bryr sig, och sedan avskrcka de nyfikna och vervldiga och desillusionera de inbitna.
Tanken r antagligen ocks att om ngot vinner tillrckligt med uppmrksamhet s ska man senare kunna dra undan mattan nr det visar sig att Barber eller nn bara var en bluff. Problemet r att processen pgtt fr lnge och gjort oss fr paranoida fr att bli lurade, eller ens pverkas om vi blir lurade.