2025-05-16, 22:31
Medlem
Silltunnas avatar
Har ni sett Tom Seguras nya sketchserie Bad Thoughts på Netflix? Mycket rolig! 10/10 vad gäller humorn!
Citera
2025-05-16, 22:35
Medlem
slagskotts avatar
Knappt något är 10/10, jag visste inte att den fanns så jag ska givetvis kolla någon dag
Citera
2025-05-16, 22:54
Medlem
Xpander-s avatar
Det där komikergänget som alltid gästar Joe rogan, jag vet inte, men har aldrig tyckt de är särskilt roliga. Har inte sett serien dock..
Citera
2025-05-16, 23:17
Moderator
Nospheratus avatar
Jag såg hela serien. Jag vet inte, känns lite som att han bara vill tänja gränser och göra helt sjuka klipp och hoppas på att chockera. Lite som när Monty Python gjorde filmen The Meaning of Life. Visserligen fanns det väl någon mörk humor i filmen, men för det mesta kändes det mest som att de verkade uttråkade med att göra humor och ville se hur långt de kunde gå med att chockera med den tidens mått.

Får lite samma vibbar här. Rätt mycket anspelningar på bögskämt och bajs. Kristna högern blir upprörda av bögerier. Svenskar bryr sig väl inte, och det blir liksom inte jättekul humor faktiskt. Jag tror han gör sig bäst med sin standup.
Citera
2025-05-19, 00:02
Medlem
carminaburanas avatar
Tyckte det var skräp. Han har vara blivit sämre och sämre.

Det enda som var lite underhållande var kanske barista skitten. Resten var meh. Snyggt men meh. Det var inte intelligent, hade inga bra takes och den röda tunna tråden som fanns kändes väldigt...tunn
Citera
2025-05-19, 17:18
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Det där komikergänget som alltid gästar Joe rogan, jag vet inte, men har aldrig tyckt de är särskilt roliga. Har inte sett serien dock..

shane gillis och kyle dunnigan är kul, resten är skit. tom segura hade en rolig bit om steven siegal, men det är också allt. allt annat jag sett med honom har varit betnér-nivå
Citera
2025-05-19, 17:19
Medlem
jugbandbluess avatar
joe rogan själv är ju oerhört dålig komiker. jag gillar honom, men verkligen inte som komiker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in