• 1
  • 2
2025-05-16, 18:50
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shamarn192
Okej och vad sger det? Nstan alla mrdare r ocks mn? Vad r argumentet?

Brukare mrdare vara manipulativa?
2025-05-16, 18:53
Medlem
Okej s om jag frstr dig rtt, kvinnor r oftast de som fr diagnosen borderline och drfr r dom mer manipulativa n mn?
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Brukare mrdare vara manipulativa?
2025-05-16, 19:00
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shamarn192
Okej s om jag frstr dig rtt, kvinnor r oftast de som fr diagnosen borderline och drfr r dom mer manipulativa n mn?

Bland annat ja.
2025-05-16, 19:33
Medlem
Citat:
Bland annat ja.

Alla incels r mn och kvinnohatare!
2025-05-16, 19:34
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Alla incels r mn och kvinnohatare!

Ok.
2025-05-16, 19:44
Medlem
Okej du verkar ju uppenbarligen inte klar i huvudet, vilket r vldigt frekommande bland mnniskor som tror p snt hr.
Citat:
Bland annat ja.
2025-05-16, 19:54
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nstan alla borderline-fall r kvinnor..

Borderline ingr i kluster B personlighetsstrningarna som frutom borderline r narcissism, psykopati och histrionic. Fler mn n kvinnor blir diagnostiserade med narcissism och psykopati. Narcissister och psykopater r svrt manipulativa och bedrgliga. De knner heller inget medlidande och har lg inlevelsefrmga. Borderline har frmga att knna medlidande.
2025-05-16, 21:53
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Borderline ingr i kluster B personlighetsstrningarna som frutom borderline r narcissism, psykopati och histrionic. Fler mn n kvinnor blir diagnostiserade med narcissism och psykopati. Narcissister och psykopater r svrt manipulativa och bedrgliga. De knner heller inget medlidande och har lg inlevelsefrmga. Borderline har frmga att knna medlidande.

Och det finns betydligt fler borderline-kvinnor n psykopater..
Fr vrigt har jag haft att gra med bda, och fredrar psykopater alla dagar i veckan.
2025-05-16, 22:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Och det finns betydligt fler borderline-kvinnor n psykopater..
Fr vrigt har jag haft att gra med bda, och fredrar psykopater alla dagar i veckan.

Troligen finns det inte fler borderline-kvinnor n psykopatiska och narcissistiska mn nej. Dessutom rr sig dessa strningar ver skalor och gr ven in i varandra.

Isfall har du aldrig sttt p en tvttkta psykopat.
2025-05-17, 00:43
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Bde kvinnor och mn kan drabbas av detta, men det som varit lite mrkligt i debatten de senaste ren r vl att man vnt bort blicken nr en kvinna gjort ngot riktigt ruttet. Som en form av frikort.
Jag menar en kvinna som beter sig p ett destruktivt stt mot en man eller mot en annan kvinna br vl bedmas p samma stt som en man? Varfr skall knet spela roll? r det inte handlingar som spelar roll?
2025-05-17, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Bde kvinnor och mn kan drabbas av detta, men det som varit lite mrkligt i debatten de senaste ren r vl att man vnt bort blicken nr en kvinna gjort ngot riktigt ruttet. Som en form av frikort.
Jag menar en kvinna som beter sig p ett destruktivt stt mot en man eller mot en annan kvinna br vl bedmas p samma stt som en man? Varfr skall knet spela roll? r det inte handlingar som spelar roll?

Tyvrr har allt detta blivit nrmast normaliserat ,, ven om folk kanske brjat vakna upp ngot och insett att detta inte r riktigt som det br g till och att det bortsett frn kvinnors bsta etc mest handlar om att spela ut knen mot varandra och frstra samspelet mellan dessa, ssom tex Woke. Men tyvrr har vi alla dessa hjrndda idioter fortfarande som inte inser detta och fortstter g dessa psykopaters renden.

Tex dejting har ocks blivit riktigt kass de sista ren tack vare detta och jag tror ven pandemin gjorde det hela nnu vrre.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2025-05-17, 09:22
Moderator
Ej feminism. Fr sdana hr mnen anvnd (FB) Manosfrer, maskulinism och mansrrelser
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem