• 2
  • 3
2025-05-22, 15:06
Medlem
Angeliqas avatar
Så en av killarna var putt för att tjejen gjort slut, och hämnades genom att förstöra exets systers gravsten. Han fick hjälp av en kompis. Vilka idioter. Fin dom att ha i CV:na.
Citera
2025-05-22, 15:45
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
De vill inte dela med sig om man bara hänvisar till en artikel i tidningen. Innan gjorde de det ibland. Det borde inte vara så svårt att hitta. Hursomhelst fick jag ut handlingarna.

Målnummer B 1525-25, det rör följande...
Emil Ahlström och Gabriel Christensen är de åtalade.

Dom: https://smallpdf.com/result#r=5e56af...share-document
FUP: https://smallpdf.com/result#r=4e341a...share-document

Vet inte hur länge filerna ligger kvar på smallpdf.com, men tipsa gärna om var jag kan lägga upp de så de blir kvar.

Redan borta tyvärr. Prova Gofile
Edit: Såg gofile-länken nu.
Citera
2025-05-23, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tofast
Underbart!!

Sanerings avgift 3000kr för det dom gjorde, man ser detta brottet ger en klapp på axlen och 2500kr i böter. Det är för lågt straff. 250 000kr i straff hade varit mer rimligt att inte göra om det mer och se att det inte löna sig.
Skulle de få en kvarts miljon i böter för att spreja ner en sten så skulle det vara värt att bränna ner hela jävla Helsinborg. Åtminstone för den ene gissar jag. Den andre (G) gillar trädgård, lantbruk och djur så han skulle nog dra sig för det.

Verkligen nyfiken på varför killarna gjorde som de gjorde.
Citera
2025-05-23, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Så en av killarna var putt för att tjejen gjort slut, och hämnades genom att förstöra exets systers gravsten. Han fick hjälp av en kompis. Vilka idioter. Fin dom att ha i CV:na.
Kränkt heter det...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in