Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-05-16, 11:38
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Inga fler broderkrig.
Judarna vill att vita män dödar varandra medan de cashar in.
2025-05-16, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Det finns ju ingen anledning att vänta på att kriget inträder, bara att börja döda Ryssarna redan nu

Vad har dem gjort dig
2025-05-16, 11:40
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Att försvara sitt land, sin familj, sina vänner, demokratin och yttrandefrihet och allt annat vi tar för givet i ett fritt västerländskt land är en självklarhet. Du är säkert fortfarande bitter för att du fick avslag på mönstringen för att du är för svag, både fysiskt och psykiskt. Men du kanske skulle må bättre av att ge upp och leva under Putins styre som vi ändå får betrakta som rimligast scenario om vi skulle hamna i krig.

Hahhahaha yttrandefrihet? Demokrati? Okaj. Det är dags att vakna din nyttiga idiot. Fan vad programmerad du är, trippedvaccinerad padelspelande elbilsförare
2025-05-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten.Hard
Varför ska jag försvara ett land som ser mig som en ond vit man?
För 20 år sedan skulle jag lätt ha kunnat offra mitt liv utan att tvekat en sekund för Sverige och dess befolkning , men i dag kommer jag vända mitt land och dess befolkning ryggen lika iskallt som den gjort mot mig.
Som man sår får man skörda.
Kan du peka på dockan var samhället har kränght dig?
2025-05-16, 11:43
Medlem
Självklart kommer jag göra det.
2025-05-16, 11:50
Medlem
Libertarismuss avatar
Jag som man ska naturligtvis inte offra mitt liv i frontlinjen. Detta är kvinnornas uppgift, man vill ju inte vara sexist.
2025-05-16, 11:53
Medlem
NyaHenriksss avatar
NEJ!
Eftersom landet Sverige endast skattar och blåser sitt fotfolk kommer jag inte kriga för Sverige.
2025-05-16, 11:54
Medlem
logicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
..ber jag varje dag att Ryssen tar över, lever hellre under Ryskt förtryck än Islamistiskt kalifat.
Så du tycker det bättre att leva såhär??

https://www.drive2.ru/b/288230376151802665/
2025-05-16, 11:54
Medlem
Veka ni är som tror att ryssarna ska försöka ta över sverige när dem har i princip kollat på när alla grannländer går in i nato och eu utan att starta nya krig men nu helt plöstligt ska dem vara ute efter sverige för vi har ju så mycket mer att ge?

Ni som tror så är ju helt skruvade i huvudet, sluta ta allt ni läser i tidningarna så ordagrant, median lägger ut de som säljer precis som alla andra företag som försöker sälja på er skit produkter och övertala er att dem har de bättre, modernare och billigare grejerna...
2025-05-16, 11:56
Medlem
logicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsseMp3
Veka ni är som tror att ryssarna ska försöka ta över sverige när dem har i princip kollat på när alla grannländer går in i nato och eu utan att starta nya krig men nu helt plöstligt ska dem vara ute efter sverige för vi har ju så mycket mer att ge?

Ni som tror så är ju helt skruvade i huvudet, sluta ta allt ni läser i tidningarna så ordagrant, median lägger ut de som säljer precis som alla andra företag som försöker sälja på er skit produkter och övertala er att dem har de bättre, modernare och billigare grejerna...
Jag läste nästan identisk text innan ryssland invaderade Ukraina.
2025-05-16, 11:58
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorpareBlod
Om Sverige kom i krig för 1000 gången, skulle du kämpa och kriga för sverige?
Självklart skulle jag det.
Man kämpar för att behålla sitt land, sin familj och sin kultur.
Det är precis det folket i Ukraina gör och precis det som gjordes under t.ex. andra världskriget.

Det är sådant som gör att det är svårt att vinna ett krig om folket i landet som blir anfallet kämpar så.

Vietnam är även ett exempel där inte ens USA lyckades vinna över ett folk som ville behålla sitt land, sitt folk och sin kultur.
2025-05-16, 11:59
Medlem
Hade stått i Köpenhamns hamn och skrattande pekat mot Malmö

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in