Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
Korrekt. Jag har givetvis inte gjort lumpen. Inte ens det offrade jag på den gamla horan Svea. Ett framtida krig i Sverige kommer jag att läsa om i Pattaya Chronicle, eller vad lokaltidningen kan tänkas heta? Enbart tvärdumma klappträn stannar och slåss till döden för… det här.
Är det för övrigt inte lite tragiskt att betrakta några månader när man sov i tält och bajsade i skogen i Norrland som en av livets höjdpunkter? Jag menar, om livet peakade när man var arton och torkade sig i röven med en granruska… Är inte det ganska sorgligt att kanske tjugo år senare ännu minnas detta med glädje? Hade inte livet mer att erbjuda än att månaderna med fotsvettiga tonårsgrabbar i skogen framstår som livets främsta moment? Jag ser inte tjusningen.
Det är så här värdelösa många "svenskar" blivit tyvärr. Tror att dom är smarta och gjort rätt val i livet, men är fullständigt värdelösa för alla. Och det roliga är vad som kommer att hända med dem vid ett krig. Då först kommer ett och annat ljus gå upp för dessa Einsteins.
Nu är ju Galejan för gammal, och lär troligare hinna bli svartsjukemördad av sin favoritkatöy innan det blir krig.
Men det finns tyvärr många som "tänker" lika snett som hen.