Citat:
Ursprungligen postat av
barafragar
pga en incident som jag inte orsakade, utan en bekant till mig.
Liknande hände mig, på nån sunkig bar, i ett sunkigt område långt från där jag brukar vistas (=
zero fucks given).
Vi kom in (dvs vi som i löst sammansatt gäng, känner till varandra men inte mer) och ett gäng 20+ åriga tjejer sitter själva vid ett bord. Jag går till baren och sköter mitt, en i våran sk krets är ett mongo som brukar bete sig pinsamt, man tänker "
åh nej inte han" men men, nån i kretsen bjöd in han - jag kan då inte säga nåt utan bara hålla mig på avstånd.
Mycket riktigt han börjar bli pinsam, ställer sig där alla ser och flaxar för sig själv till musiken som en skadeskjuten mås. Går sen fram till tjejerna och får nåt slags "
nej usch gå härifrån" såg inte allt men plötsligt skriker han "
HÅLL KÄFTEN !!!" till en av tjejerna så fönstren skakar, typ alla vänder sig. Ingen har nån aning vad som händer, så går idioten till mig utav alla + några jag talade med - bara att förknippas med han inför andra var pinsamt för mig. Jag frågar vad fan han håller på med och får nåt bullshit svar om att "
hon var oförskämd" - en tjej ? 20+ år ? och han som ser ut som quasimodo ? Så kommer nån från personalen och säger att "
VI" måste lämna, mer än gärna för mig, jag är ute innan han hinner avsluta meningen - andra stod kvar och försökte resonera så jag hinner gå hemåt innan nåt. Undviker han numer som pesten, han har hejat på mig på avstånd när vi gått förbi, då vände jag mig bort som jag inte såg.
Som sagt, zero fucks given, tur bara att det hände nånstans där jag inte blir igenkänd eller annars vistas.