• 8
  • 9
2025-05-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
Skäms TS just nu?

Haha inte ett enda inlägg sedan det framkom att det var en systemuppdatering
Han har gått över till att det är rätt åt Palestina, ca 22 inlägg i dag.
2025-05-16, 16:04
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
"De nyanlända har inte besittningsrätt till lägenheterna." står det i artikeln. Det handlar om tillfälligt boende.

Dessa kontrakt var hela tiden förlängt så att de invandrare som bodde där fick fortsätta att bo där. Antagligen till besittningsrätten kickar in. Om de skulle vara tvugna att flytta ut, vart skulle de flytta? Det enda jag kan tänka mig om de vill komma ifrån en skithåla för att komma till t.ex. Malmö.
2025-05-16, 16:05
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Han har gått över till att det är rätt åt Palestina, ca 22 inlägg i dag.

Haha fantastiskt. Vi har hittat Rasse-Hasse
https://www.youtube.com/watch?v=uMYmXihPW7s
2025-05-16, 17:36
Medlem
Citat:
"De nyanlända har inte besittningsrätt till lägenheterna." står det i artikeln. Det handlar om tillfälligt boende.
Vad har det för betydelse?

Invandrarna flyttar vidare till andra boenden som svenskar fortsätter tvingas betala och avstå.

Under tiden föder invandrarna en massa ungar som ska ha ännu mer bidrag och ännu fler bostäder.

Har lika lite betydelse om första tillfälliga boendet är på hotell all inclusive.
2025-05-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Vad har det för betydelse?

Invandrarna flyttar vidare till andra boenden som svenskar fortsätter tvingas betala och avstå.

Under tiden föder invandrarna en massa ungar som ska ha ännu mer bidrag och ännu fler bostäder.

Har lika lite betydelse om första tillfälliga boendet är på hotell all inclusive.
Ja har det ingen betydelse behöver man inte försöka få oss att tro att de får bostadsrätter. Så ungarna är också invandrare och så vidare i alla tider.
2025-05-17, 04:34
Medlem
Citat:
Ja har det ingen betydelse behöver man inte försöka få oss att tro att de får bostadsrätter. Så ungarna är också invandrare och så vidare i alla tider.
Jag försökte inte få någon att tro det du insinuerar, inte mer än de vänsterliberala artiklar jag länkade. Behåll dina föreställningar för dig själv.

Ja invandrare förblir invandrare även i andra och tredje generationen. De blir inte en del av ursprungsbefolkningen, precis som i exempelvis Australien, Sydafrika eller amerika.

Med tiden kan det bli uppblandning vilket leder till förintelse av den unika ursprungsbefolkningen, ofta med hjälp av undanträngning från sina bostäder (trådens ämne) och därmed påtvingad "integrering".
2025-05-17, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Jag försökte inte få någon att tro det du insinuerar, inte mer än de vänsterliberala artiklar jag länkade. Behåll dina föreställningar för dig själv.

Ja invandrare förblir invandrare även i andra och tredje generationen. De blir inte en del av ursprungsbefolkningen, precis som i exempelvis Australien, Sydafrika eller amerika.

Med tiden kan det bli uppblandning vilket leder till förintelse av den unika ursprungsbefolkningen, ofta med hjälp av undanträngning från sina bostäder (trådens ämne) och därmed påtvingad "integrering".
Tja, "köper till invandrare" skrev du, det låter som om de får lägenheterna. Trådens ämne har fallit, vi har fått veta att lägenhetssidan uppdaterades, därför fanns bara en. Om vi blir förintade av
blandning har det skett för längesen, men jag lider inte av att vara förintad för några hundra år sen.
2025-05-17, 10:12
Moderator
Ancistruss avatar
Eftersom det trådstarten bygger på tydligen kan förklaras med att det pågick en uppdatering av systemet som gjorde att det blev fel faller frågeställningen.

Vi låser denna.

/Mod
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in