Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-09, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Nej jag har inte spelat och har inget personligt intresse i detta överhuvudtaget. Men till skillnad från en del bittra motherfuckers här så unnar jag vanligt folk lite pengar från ett ruttet spelbolag som ATG är.
Jag förstår faktiskt inte hur någon kan stå på ATG:s sida i denna fråga...
Ditt ena stora problem är att du inte förstår skillnaden mellan att någon tror att ATG kommer att dra det här till domstol om det behövs, och att någon hoppas att ATG ska vinna.

Och varför du tror att någon här skulle vara bitter, förstår jag inte det minsta av. Bitter för vad?

Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Kommer inte bli några rättegångar förr än tidigast på vårkanten. Har inte något förändrats på senare år vet jag att vissa tingsrätter har väntetid på 8-9 månader.
Förutsatt att det kommer till Tingsrätten, kommer alla mål, om det blir fler, hamna hos samma?
Senast redigerad av Stiffinger 2025-11-09 kl. 19:13.
Citera
2025-11-09, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Ditt ena stora problem är att du inte förstår skillnaden mellan att någon tror att ATG kommer att dra det här till domstol om det behövs, och att någon hoppas att ATG ska vinna.

Och varför du tror att någon här skulle vara bitter, förstår jag inte det minsta av. Bitter för vad?

Förutsatt att det kommer till Tingsrätten, kommer alla mål, om det blir fler, hamna hos samma?

Nej, beror på var spelaren har sin hemvist så du har 48 geografiskt utspridda tingsrätter ett mål kan hamna i alltså beroende på var i Sverige spelaren bor
Citera
2025-11-09, 19:31
Medlem
Citat:
Nej, beror på var spelaren har sin hemvist så du har 48 geografiskt utspridda tingsrätter ett mål kan hamna i alltså beroende på var i Sverige spelaren bor
Det var min förhoppning. Kul, då kanske man kan få chansen att gå på en sådan rättegång. För de är väl öppna för allmänheten, eller?
Citera
2025-11-09, 19:58
Medlem
Citat:
Det var min förhoppning. Kul, då kanske man kan få chansen att gå på en sådan rättegång. För de är väl öppna för allmänheten, eller?

Ja, kruxet blir väl bara att klura ut när och var de hålls.
Citera
2025-11-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ja, kruxet blir väl bara att klura ut när och var de hålls.
Är väl ingen ide att ringa ATG och fråga ?
Citera
2025-11-09, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Nej jag har inte spelat och har inget personligt intresse i detta överhuvudtaget. Men till skillnad från en del bittra motherfuckers här så unnar jag vanligt folk lite pengar från ett ruttet spelbolag som ATG är.
Jag förstår faktiskt inte hur någon kan stå på ATG:s sida i denna fråga...
Benägen att hålla med👍
Citera
2025-11-09, 21:47
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:

Ditt ena stora problem är att du tycks inte ens minnas att du själv har skrivit att du hoppas att folk åker dit och blir betalningsskyldiga.
Till skillnad från dig så har jag faktiskt ett liv så jag pallar inte leta i din patetiska posthistorik utan jag tar det från minnet.
Förutom det har du babblat rent strunt att folk kommer kanske få svårt att hyra lägenhet och annat larv...
Citera
2025-11-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Du kollade alltså inte loggen själv på 4 dagar ?

Jag har lite svårt att köpa din story faktiskt

Du satte in alltså 200kr och kom alltså in i en bonus inom 20spinn

Höjde insatsen och kom återigen in i en bonus och sen satte du spelet på autospinn och såg typ en film.

Sen när du kollade nästa gång på mobilen så hade du 20K ?

Är det din story ?
Är det spelarens ansvar att kolla loggen varje gång?
Citera
2025-11-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Är väl ingen ide att ringa ATG och fråga ?

Tror inte det. Men du kan ju alltid höra med tingsrätterna direkt. Kommande mål för veckan för respektive tingsrätt publiceras med målnummer på t.ex domstol.se men det blir en djungel att rota i. Kanske går att be dem söka på tvister ATG är inblandade i? Ver faktiskt inte, någon annan kanske har nån idé hur man ska gå tillväga
Citera
2025-11-09, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Är det spelarens ansvar att kolla loggen varje gång?

Nej, detta händer väl typ 1 gång på 5år så då är det väl intressant att kolla då !
Citera
2025-11-10, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Nej, detta händer väl typ 1 gång på 5år så då är det väl intressant att kolla då !
Dom flesta skiter nog i loggen och är glada så länge pengarna ramlar in. Loggen säger ingenting för en spelare. ATG måste bevisa att spelarna som hade pengar på kontot utnyttjade deras system under en kortare period. Tror att det kan bli svårt.

Även med 0 kronor på kontot så kan man bli lurad med alla free spins och gratis spel som dom lockar med hela tiden.

Ser fram emot ATG`s bevisbörda.
Citera
2025-11-10, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Dom flesta skiter nog i loggen och är glada så länge pengarna ramlar in. Loggen säger ingenting för en spelare. ATG måste bevisa att spelarna som hade pengar på kontot utnyttjade deras system under en kortare period. Tror att det kan bli svårt.

Även med 0 kronor på kontot så kan man bli lurad med alla free spins och gratis spel som dom lockar med hela tiden.

Ser fram emot ATG`s bevisbörda.

Nej, här har du fel

Loggen är ett bevis faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in