2025-05-16, 23:13
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
En kandidat ja. Men hur många visste om att han fått jobbet 30min efter utnämningen? Rimligtvis ett fåtal.

Som jag skrev i mitt inlägg så gjorde det att säpo kunde avgränsa sitt letande till mindre grupper.
Citera
2025-05-16, 23:15
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Men din lilla idiot. Presentera källor på att Kristersson är bög eller HÅLL KÄFTEN.

Kristerssons frugas uppenbarelse är källan.
Citera
2025-05-16, 23:16
Medlem
Allt elände som pågår i Sverige kan vi tacka de som röstat på en ryggradslös clown. Hans svågerpolitik har gjort Sverige till ett cirkus. Från ett respekterat land har Sverige blivit till åtlöje. Ännu värre att det nu kostat ett liv.
Citera
2025-05-16, 23:17
Medlem
Bilderberg78s avatar
Ny lag skyddar tsunamibanden i 70 år
Uppdaterad 4 mars 2015Publicerad 27 juli 2007
Innehållet på de sk tsunamibanden kan bli hemligt i upp till 70 år, uppger Sveriges Radios Ekoredaktion. Det handlar om de 119 backupbanden med datatrafiken i regeringskansliet i samband med tsunamikatastrofen.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/2...banden_i_70_ar
Jag gissar att locket läggs på och vi får aldrig veta något om detta, och alla talat gott om spionen så att ingen ska misstänka att något har hänt. Allt är snart glömt då vi ska tänka på Morberg, Kaj och bada bastu istället för ordningens skull.

Carl Bildt beskriver den spionmisstänkte toppdiplomaten som hittades död natten mot fredag som synnerligen begåvad.

”Jag satte stort värde på honom”, skriver den tidigare utrikesministern på X.

Samtidigt har beskedet om toppdiplomatens död utlöst panik på UD.

Enligt källor till Expressen borde mannen fått mer stöd.

Utrikesminister Maria Malmer Stenegard (M) säger dock att UD följt de rutiner som finns.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...igen-begavad-/
Citera
2025-05-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av comirnaty
Allt elände som pågår i Sverige kan vi tacka de som röstat på en ryggradslös clown. Hans svågerpolitik har gjort Sverige till ett cirkus. Från ett respekterat land har Sverige blivit till åtlöje. Ännu värre att det nu kostat ett liv.

Det är bedrövligt att se vilka degenererade smutsmänniskor som är ryggraden i den svenska staten.
Citera
2025-05-16, 23:19
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillochpotatis4
Nånting är inte rätt här alltså. Bögen måste haft gett order till säpo för att mörda spionen. Vi kan inte ha det så här längre. Vi kan inte massa degengerade bögar och spioner springa runt i riksdagen. Jag röstade på AFS. Jag råder er att göra det också. Det eller andra nationalistiska Svensk-älskare liksom Jag.

Du plockar dessbättre inte in så många nya röster till AFS med detta debila inlägg.
Citera
2025-05-16, 23:20
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertus
Motivera varför det är en felaktig handling istället för att spamma hela diskussionen.

En oskyldig och ostraffad man som inte gjorde motstånd blir misshandlad av polisen. Vad tror du själv?
Citera
2025-05-16, 23:30
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Så har vi alla förstått det rätt i att detta handlar om att någon politiker blivit ertappad med att knulla bögar på Grindr, och den som han knullat på Grindr var någon spion, som nu tog livet av sig för att han skämdes över att outas över att vara bög?
Citera
2025-05-16, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
En oskyldig och ostraffad man som inte gjorde motstånd blir misshandlad av polisen. Vad tror du själv?

Vad jag tror?

Bevisa att en misshandel har ägt rum innan du spammar mer.
Citera
2025-05-16, 23:35
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du jag tror inte att om en bög har bögbilder på en annan bög i samma stad att chansen är stor att de har gått omvägen via "främmande makt" utan det rimligaste är att de har deltagit i samma bögorgie.

förklara då spionanklagelsen ?
Citera
2025-05-16, 23:37
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Eller att han skickade dem till främmande makt, alternativt hotade med det i mailet till regeringen.

att 2 bögar har bilder är inget konstigt oavsett arbetsplats eller hetro /homo
det som ger spionanklagelse det är det som är intressant
Citera
2025-05-16, 23:38
Medlem
Märkligt med flera uppmärksammade självmord med anknytning till polisen och ud sedan valet 2022. Vad händer egentligen där? Verkar som man kastar sina anställda framför tåget... först löfing och nu nattens offer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in