2025-05-16, 21:29
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Fruktansvärt, jag tänker på Löfving.

Ja och han teaterprofilen, må han ha hetat Benny?
Citera
2025-05-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Den sortens skador får man inte av ett sådant gripande där han gör motstånd.

Okej men då får du förklara anledningen till det.
Citera
2025-05-16, 21:30
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det beror som sagt på att en majoritet av alla på högre nivåer inom politiken och samhällets administration, i hela Västvärlden, är just bögar och pedofiler.

Kan inte titta på film, kan inte se en serie, kan inte läsa en tråd på FB utan att det ska tryckas sexuella perversioner och homosex ner i käften på mig. Konstant.

Vad är det som har hänt? Kan någon sammanfatta? Jag klarar inte av att läsa en hel sådan här tråd till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsvarsadvokat
Ja och han teaterprofilen, må han ha hetat Benny?

Ja, B*nny Fr*driksson tror jag.
Citera
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertus
Okej men då får du förklara anledningen till det.

Så du tycker att alla skador han hade är möjliga vid ett gripande?
Citera
2025-05-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse Gandhi
Konstigt att det räknas som spioneri om den här diplomaten har läckt bilderna till regeringen och UD.

Verkar närmast vara förtal,som innebär att skada någons anseende till följd av exempelvis ett uttalande eller spridningen av en bild.

Den avlidne är alltså en onormal sodomitbög som har skickat bilder på en annan sodomitbög i sexuella situationer. Det blev ett problem för regeringen för den senare sodomitbögen var tänkt att vara "säkerhetsrådgivare".
Citera
2025-05-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Han var skyldig till brott eller ville inte outas som bög?

Eller både och? Förr var det samma sak, eftersom bögeri var brottsligt. På den tiden räckte det med att vara bög för att de verkliga makthavarna skulle ha bra hållhakar på en och traditionen/kulturen med mycket bögar inom vissa skrån lever nog kvar sedan dess. Idag lär de flesta vara av grövre pervo-kaliber (dvs pedofiler eller ännu värre) för att makthavarna ska kunna lita på deras livslånga lydnad och tystnad.
Citera
2025-05-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Så du tycker att alla skador han hade är möjliga vid ett gripande?

Det är DU som säger att de är omöjliga så bättre att du som vet och kan förklarar för oss andra.
Citera
2025-05-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Kan inte titta på film, kan inte se en serie, kan inte läsa en tråd på FB utan att det ska tryckas sexuella perversioner och homosex ner i käften på mig. Konstant.

Vad är det som har hänt? Kan någon sammanfatta? Jag klarar inte av att läsa en hel sådan här tråd till.

Anhölls av Säkerhetspolisen misstänkt för spioneri.
Fördes till akutpsyk pga dåligt mående men släpptes och tog sitt liv.
Detta tror jag är den officiella versionen, men är inte hundra.
Citera
2025-05-16, 21:34
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Den avlidne är alltså en onormal sodomitbög som har skickat bilder på en annan sodomitbög i sexuella situationer. Det blev ett problem för regeringen för den senare sodomitbögen var tänkt att vara "säkerhetsrådgivare".

"Likaså hava ock Sodom och Gomorra med kringliggande städer, vilka på samma sätt som de förra bedrevo otukt och stodo efter annat umgänge än det naturliga, blivit satta till ett varnande exempel, i det att de få lida straff i evig eld."
Citera
2025-05-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson

Särskilt problematiskt är det eftersom det sannolikt finns en rädsla för att det ska avslöjas att även Ulf Kristersson är en "sodomitbög".
Citera
2025-05-16, 21:35
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Anhölls av Säkerhetspolisen misstänkt för spioneri.
Fördes till akutpsyk pga dåligt mående men släpptes och tog sitt liv.
Detta tror jag är den officiella versionen, men är inte hundra.

Var han spion då? För vem/vilka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in