2025-05-16, 20:39
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Ok! Men vilket uppdrag tänker du på?

Uppdraget i det här fallet var att vara diplomat. Har du helt missat TS?
Citera
2025-05-16, 20:40
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror att det är Kristersson som finns med på bilderna. Eller någon annan höjdare, typ Billström som så hastigt och lustigt försvann. Han kanske hade fått en liknande bild fast på sig själv + annan UD-bög.

Kanske Johan P oxå, försvann ju lika snabbt som oväntat liksom bananflickan brandberg med anhang.
Båda sa väl typ som "vill ägna mer tid åt familjen".. Jovars...
Citera
2025-05-16, 20:42
Medlem
Citat:
Jag tror att det är Kristersson som finns med på bilderna. Eller någon annan höjdare, typ Billström som så hastigt och lustigt försvann. Han kanske hade fått en liknande bild fast på sig själv + annan UD-bög.
Vad hände med Billström?

Och han ”Kungens vän” som bodde i Gamla stan som ryktades hade sexfester minderåriga. Bodde inte diplomaten i gamla stan med som de flesta diplomater?? Vad händer där i kvarteren egentligen
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Menar du att bara för att man är bög så är man per automatik även intelligent? Gäller det även lebbor?
Ofta är det så, nej lebbor är mer som män, enkla i hjärnan.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rajan03
Det kan väl vara känsliga även om det inte innebär att det är något olagligt. Tror du att genomsnittspersonen i medelåldern tycker att offentliggöranden av dicpics är oproblematisk. Tror att de flesta knappt skulle våga visa sig ute efter en sådan sak.
Ja men hur kan det bli en stor politisk affär av det?
Citera
2025-05-16, 20:45
Medlem
LibraryCops avatar
Citat:
Ja, Billström är väl öppet homosexuell. Han avgick plötsligt förra året och lämnade sin post som utrikesminister och offentligheten. Det kan mycket väl finnas en koppling till de senaste veckornas händelser.

Vilken härva det här verkar vara. Tar man ett så drastiskt beslut som självmord kan det inte vara någon liten hemlighet man har.
Citera
2025-05-16, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Ja men hur kan det bli en stor politisk affär av det?
Problemet är inte att det finns bilder . Thyberg hade inte haft några problem på grund av dem att tillträda jobbet. Problemet är att han inte berättat. Är precis den här typen av saker som han borde berättat om under vettingen. Vad finns det mer som han inte berättat? Om han skulle berättat hade det inte blivit offentligt. Såna här utfrågningar är konfidentiella.
Citera
2025-05-16, 20:47
Medlem
Suckmesidewayss avatar
Du tänker att personnumrets fyra sista börjar med en 9:a? Det stämmer inte till 100%. Jag är svensk, svenskfödd i stockholm, med europeisk mor som vid tiden var utländska medborgare. Ingen av oss hade någon annan ort än stockholm att göra med. Barn till dem kunde även få den siffran i personnummer vilket även jag fick.
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jag ser på personnumret att han var född i Norrbotten. Du råkar inte veta mer om honom? Jag börjar umgås med vissa tankar.
Citera
2025-05-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Det är vad du som arbetarklass projicerar på medelklassen. Jag noterar att det är vattentäta skott mellan arbetarklass-värderingar och medelklass-värderingar. En hel del medelklass tycker bara att det är hippt.

Hur relaterar detta till Topic?

Svensk medelklass vad skulle det vara ett mått på överhuvudtaget? Du kan titta på 8000 miljoner av världens befolkning vad som är normalt att tycka. Inte ett pyttelitet pissland som inte har någon framtid eftersom människor har blivit hjärntvättade till ett dysfunktionellt beteende och sjuka värderingar.
Citera
2025-05-16, 20:49
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Medelklassen tycker vad de har blivit tillsaga är modernt att tycka. De flesta vill inte ha en dotter eller son som är homofil oavsett vad de låtsas att de tycker om det.
Exakt! Homosex är inte helt accepterat här i landet trots att 10% ska vara bögar.
Ingen vill garanterat inte att deras barn ska bli homosexuella.
Att diplomater nu visar sig vara lika mycket bögar som hela ryska befolkningen som har rekordet på 16 %, kan ju tolkas på olika sätt...
Citera
2025-05-16, 20:51
Medlem
Ja herregud, vilken cirkus.
Citera
2025-05-16, 20:52
Medlem
Busgriss avatar
Allt från Landerholm till detta, nu senast, är en ofattbar politisk fars som inte ens de mest förhärdade komiker skulle kunna ha skrivit. Vad diplomaten dog av vet jag inte. Brustet hjärta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in