2025-05-13, 16:37
Medlem
Från DrPhils21e89

Han räddar dom efter har blivit kidnappad genom att betala 200dollar gift card till olika gäng.

Så det är olika gäng varje gång som han betalar till men han har bäst kontakt med ett gäng. Han har till och med betalat dom för livvakt skydd så inte andra inom gänget ska attackera honom.

Dessa tjejer har kontaktat han via nätet och sms som han lär känna och när det är dags att träffas så blir dom kidnappade varje gång.

Så han är hjälte och lagt över 220.000 dollar på att rädda kvinnor.
Han vill att media ska lyfta fram detta problem och av den anledningen med hos Drphil för media verkar inte vilja det.

Även kändisar har han hjälpt som kontaktat han på nätet.

Så min fråga är vilken psykisk sjukdom lider han av?
Hur kan en sådan människa har pengar?
Citera
2025-05-13, 16:46
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Från DrPhils21e89

Han räddar dom efter har blivit kidnappad genom att betala 200dollar gift card till olika gäng.

Så det är olika gäng varje gång som han betalar till men han har bäst kontakt med ett gäng. Han har till och med betalat dom för livvakt skydd så inte andra inom gänget ska attackera honom.

Dessa tjejer har kontaktat han via nätet och sms som han lär känna och när det är dags att träffas så blir dom kidnappade varje gång.

Han vill att media ska lyfta fram detta problem och av den anledningen med hos Drphil för media verkar inte vilja det.

Låter som en intellektuell funktionsnedsättning, den typen av person som hade haft en god man i Sverige.
Citera
2025-05-13, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Låter som en intellektuell funktionsnedsättning, den typen av person som hade haft en god man i Sverige.

Förstår inte hur han har lyckats leva och uppenbarligen tjäna bra när han skickat över 220k. En äldre man 55 plus något som kära ned i unga påhittade modeller som kontakta han.

Någonstans är han medveten om lögner och klassiska nät scams men ändå så skickar han pengar till dom.
Citera
2025-05-13, 17:35
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Förstår inte hur han har lyckats leva och uppenbarligen tjäna bra när han skickat över 220k. En äldre man 55 plus något som kära ned i unga påhittade modeller som kontakta han.

Någonstans är han medveten om lögner och klassiska nät scams men ändå så skickar han pengar till dom.
Varje gång han betalar $200 så får han känna sig som världens tuffaste karlakarl och en äkta hjälte.
Lite som prostitution, fast teater för mentalsjuka.

I hans inbillade fantasivärld så är det a small price to pay. Det är nog som ett rus som han är beroende av.
Citera
2025-05-13, 17:53
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Från DrPhils21e89

Är de inte bättre att lära kvinnor sluta vara så jävla korkade än att göda gäng med pengar. Förmodligen är kvinnorna med på hela kalaset. Lätta pengar!
Citera
2025-05-13, 22:40
Medlem
attack-titans avatar
Citat:
Från DrPhils21e89

Jag förstår ingenting av vad du har skrivit. Kan du förtydliga?
Citera
2025-05-14, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attack-titan
Jag förstår ingenting av vad du har skrivit. Kan du förtydliga?

Det är en äldre man som inbillat sig att han räddar unga kvinnor från att bli sexslavar hos olika gäng. Han räddar dom varje gång genom att betala 200 dollar giftcard.
Men för en person så betalade han 5000dollar för att få henne fri¨.
Han hjälpte Kendell Jenner med 700 dollar som hade hamnat hos dessa gäng så hon kunde bli fri.

Jag vill veta vad han har för diagnos.
Citera
2025-05-14, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Varje gång han betalar $200 så får han känna sig som världens tuffaste karlakarl och en äkta hjälte.
Lite som prostitution, fast teater för mentalsjuka.

I hans inbillade fantasivärld så är det a small price to pay. Det är nog som ett rus som han är beroende av.

Ja det låter som han är beroende att vara hjälte och världens snällaste människa.
DrPhil lyckades nå fram till han att det var scams genom att finna vissa av dessa kidnappde personerna som kom dit och talade med honom att allt var bara lögn och någon hade snott deras bilder. Så han erkände att han blivit lurad så är jag tveksam att han kommer sluta föda dessa människor med pengar. Jag tror inte det går att nå fram till en sådan människa med tanke på att han är medveten att folk bli lurade på nätet men ändå gör han det. Trots alla bevis som DrPhil gav han så är jag inte övertygad.

Han tror på fullaste allvar att folk bli kidnappade varje gång han ska träffa dessa tjejer.
Han tror på okända människor som kontakta han via sms.
Citera
2025-05-14, 10:49
Moderator
ofays avatar
Psykiatri och psykofarmaka --> Övrigt - ämnen som saknar eget forum
/Moderator
Citera
2025-05-14, 18:52
Medlem
attack-titans avatar
Citat:
Det är en äldre man som inbillat sig att han räddar unga kvinnor från att bli sexslavar hos olika gäng. Han räddar dom varje gång genom att betala 200 dollar giftcard.
Men för en person så betalade han 5000dollar för att få henne fri¨.
Han hjälpte Kendell Jenner med 700 dollar som hade hamnat hos dessa gäng så hon kunde bli fri.

Jag vill veta vad han har för diagnos.

Vem betalar han giftcard till? Gängen eller?
Citera
2025-05-14, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attack-titan
Vem betalar han giftcard till? Gängen eller?

Ja, han påstår det för att dom ska släppa tjejerna.
Citera
2025-05-14, 20:40
Medlem
attack-titans avatar
Citat:
Ja, han påstår det för att dom ska släppa tjejerna.

Aha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in