2026-09-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Det borde väl du veta om du har varit på båda? 🧐
Var har jag skrivit att jag varit på bägge??? Jag har skrivit att jag inte är beredd på att betala det dubbla jämfört med Gbg:s bästa.
Citera
2026-09-12, 12:02
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Var har jag skrivit att jag varit på bägge??? Jag har skrivit att jag inte är beredd på att betala det dubbla jämfört med Gbg:s bästa.

Jag tycker som sagt att Derschs schnitzel är fräschare. Serverades som två mindre schnitzlar och tillbehören var mycket bättre. Jag orkade inte ens äta upp all potatissallad. Hel portion 320 på Manfreds, 365 på Dersch. Så det är ju inte fråga om dubbla priset. Konstigt att typ "recensera" en krog man aldrig varit på.
Citera
2026-09-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag tycker som sagt att Derschs schnitzel är fräschare. Serverades som två mindre schnitzlar och tillbehören var mycket bättre. Jag orkade inte ens äta upp all potatissallad. Hel portion 320 på Manfreds, 365 på Dersch. Så det är ju inte fråga om dubbla priset. Konstigt att typ "recensera" en krog man aldrig varit på.
Vad jag såg så kostar samma portioner 595 på Dersch och inte 365.
Citera
2026-09-13, 08:29
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Pratar du om om piggvarsschnizel nu? Det finns på Dersch och kostar runt 600. Med champagnesås och forellrom. En helt annan rätt ju. Jag trodde att vi pratade om kalvschnitzel?
Citera
2026-09-17, 13:58
Medlem
Citat:

Då såg du fullständigt fel.
Kalvschnitzeln på Dersch kostar 365.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in