2025-05-11, 13:38
Medlem
Drugsmart100s avatar
Kort lite dligt skriven dianabol kur av mig
Dianabola kur
Brjar ta 20mg
14 mars 2025
Status; bnkar 80kg, biceps curla 18kg, triceps 30kg skull crusher
17 mars 2025
Status
Krde ett rygg pass
Deadlift 100kg Pb
Knsel mer fokus p gymmet kan gymma lngre en vanligt
18 mars 2025
Status krde ett brst pass tog 90kg bnk Pb, gymmade i 1,3h fokus bara brst, bra gympass mycket fokus
19 mars 2025
Status krde ett arm pass gick helt okej, kom upp p 20kg bicep curl och triceps 32kg skull crush, knde mig lite dlig redan nr jag vakna s blev inte vrsta gym passet idag
24 mars 2025
Status; krde rygg pass tog dead lift 100kg x 8 helt okej ryggpass knner mig lite starkare
25 mars 2025
Status, brstpass, klarade PB bnk 100kg har dock lite ont i halsen knner jag hller p att bli sjuk s vgar inte kra fr hrt
7 april 2025
Status, ryggpass skulle fan inte gymmat den 25 dr blev dr sjuk i 2 veckor, s nu brjar jag komma tillbaka frsta passet sen dess knner mig en del svagare men hoppas p att det hinner komma tillbaka den styrkan,
Klarar knappast 5x92 kg p cable pulldown eller vafan den nu heter, men brjar lugnt hoppas p att f upp det igen
9 april 2025
Status brstpass, blivit en del svagare och lite mindre i storlek, den dr jvla sjukdomen knulla som fan min kur, men den fortstter, kr 30 kg per hantlar press vill inte ta i fr mycket eftersom jag har varit sjuk, fokus knns rtt bra ska frska kra p en del detta passet men inte fr hrt,
10 April 2025
Status: arm pass bicep curls 17,5kg nytt gym men rr sig som smr, krde efter 2 sets 17,5 kg x 12, 8x 20kg bicep curl, men styrkan brjat komma tillbaka, triceps scull crusher 32,5 kg x 12 rtt bra fokus idag
12 April 2025
Status, brst pass brjar f tillbaka en del av min brst styrka, klarade knappast dock 80 x 6 s knns s dr, igentligen var det planerat Axel pass men lille brorsan ville kr brst s jag bara gick med p det, ganska bra fokus idag

Slutade kuren 3 dagar tidigt eftersom jag knde det var ondigt att fortstta med kuren eftersom att jag blev sjuk dr och knde att jag hade missat lite mnga pass under kuren,
Ska kra en ny kur med dbol om ngra mnader,
Jag byggde en del muskler av kuren men inte lika mycket som min gamla testo kur,
Hoppade av helt utan pct med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in