2025-05-11, 10:03
Medlem
packmalms avatar
Har sett riktigt mycket reklam för atletica.de i sociala medier och de verkar vad jag kan se ha gedigna grejer (är ute efter ett half-rack till hemmagymmet) till rimliga priser även om det inte är budgetpriser direkt.

Har någon här några erfarenheter av deras utrustning och av att handla av dem?
Citera
2025-05-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av packmalm
Har sett riktigt mycket reklam för atletica.de i sociala medier och de verkar vad jag kan se ha gedigna grejer (är ute efter ett half-rack till hemmagymmet) till rimliga priser även om det inte är budgetpriser direkt.

Har någon här några erfarenheter av deras utrustning och av att handla av dem?

Är väl en varningsklocka att något är värdelöst om det syns i sociala medier. Hur ska du göra om något börjar krångla med maskinen? Har du kollat recensioner på de olika sidorna där man recenserar företag?
Citera
2025-05-11, 19:25
Medlem
packmalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Är väl en varningsklocka att något är värdelöst om det syns i sociala medier. Hur ska du göra om något börjar krångla med maskinen? Har du kollat recensioner på de olika sidorna där man recenserar företag?

Japp, visst är det så, men har kollat runt lite och de har bra betyg på Trustpilot bla, enligt tyska youtubers är kvaliteten ok, så vad jag är ute efter är att höra hur det funkat att handla från dem för andra svenskar och dessutom att se vad folk här eventuellt tycker om deras grejer, då det finns erfarna och mkt kunniga individer här.
Citera
2025-05-13, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av packmalm
Japp, visst är det så, men har kollat runt lite och de har bra betyg på Trustpilot bla, enligt tyska youtubers är kvaliteten ok, så vad jag är ute efter är att höra hur det funkat att handla från dem för andra svenskar och dessutom att se vad folk här eventuellt tycker om deras grejer, då det finns erfarna och mkt kunniga individer här.

Du kan mejla och kolla med dem om de har klarna också. Hur är det med begagnat? Köpte själv allt begagnat men hade en sån där sökagent på blocket så jag kunde slå till snabbt när saker dök upp. Sen köpte jag från firmor som köpte upp gym för att sälja vidare. Har ett väldigt stort gym så tog tid att hitta allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in