• 1
  • 2
2025-05-14, 12:46
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XlAdZ
Också intresserad av Primo (tyvärr så dyrt) då det ska vara en riktig ”feel good” steroid om än inte så super anabol men ger en bra look. Jag kör nu 125mg Testo (min trt dos) + 400mg Deca och ja lite vattnig är man men inte mycket. Då jag ej testat Primo själv men hört att man ”ska” köra den iaf 1:1 med testo då den begränsar E2 en del. Så för mig skulle de bli 125,125,400 då!?

Men de där kan nog Primo proffs bättre än mig. Dock är jag team lågt Testo och hög Nandrolone och mår som en kung. Normalt E2 och prolaktin och har galen libido om än rätt vrickade grejjer på hubben 😅

Ja, den har alltid lyfts fram som Kungen av Feelgood och delvis därför är jag sugen på att testa den. Eftersom jag inte använt mig av Primo är jag uselt inläst på den. Vet helt för lite för att svara på din fråga om ratio med testo, tyvärr.

Kul att duon testo och deca fungerar så bra för dig! Som sagt; jag har ju samma erfarenhet. Deca var den första olja som jag adderade till testo. Då körde jag 500 mg testo och 300 mg deca ew. Och fick fantastiska resultat!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in