• 1
  • 2
2025-05-10, 21:46
Medlem
Onanikrems avatar
Som skrivits, ofta är krogägarna själv blattar. De vet precis vilka som orsakar problem på deras sylta och motar Olle i grind bokstavligt talat.

Bara för att svenska politiker envisats med att ta in problem i landet så innebär det inte att krogägarna behöver ta in problemen under deras tak.
Citera
2025-05-10, 21:48
Medlem
Smugumins avatar
Klart det är rasism om killar med utländsk bakgrund systematiskt hindras från att gå in på krogen medan vita släpps in utan problem.
Citera
2025-05-10, 22:05
Medlem
Mysquos avatar
Om man inte blir insläppt på ett ställe så det troligen för att man antingen är för påverkad av något för att stället skall vilja ha dig där eller så är du på fel plats. Det kan vara OK att älska gansterrap och röka vattenpipa iklädd BOSS overall, men på stadens hetaste nattklubb på en premiumaddress är det sannolikt helt fel. Gå någon annanstans och du får förmodligen mycket roligare med andra med mer likartade livspreferenser.
Jag som medelålders gubbe hänger inte på fritidsgårdens skoldisko, och jag hoppas att jag inte skulle bli insläppt där om jag försökte. Jag hör inte hemma där. Det finns roligare och mer lämpliga ställen för mig, dit går jag utan att anmäla skoldiskot för åldersdiskriminering.
Citera
2025-05-10, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Klart det är rasism om killar med utländsk bakgrund systematiskt hindras från att gå in på krogen medan vita släpps in utan problem.

När du har jobbat i verkligheten ett par år vet du exakt vilket lands folk som alltid ställer till med problemen och skrämmer iväg övriga kunder.

Det är självmord för krogägare och nattklubbar att släppa in dom.

bara nån vänstervriden hjärntvättad feminist kan släppa in dom.
Citera
2025-05-10, 23:55
Medlem
Varför tar de upp något som har funnits sedan 2006 om inte längre bort? Finns några artiklar redan om detta. Googla blatterunda.
Citera
2025-05-11, 00:25
Medlem
(X) doubt, att han som asiat blir nekad i dörren p.g.a att han är asiat.
Babbelurs och nignogs, absolut med tanke på deras statistik, men inte östasiater som är det mest städade folkslaget i världen.
Citera
2025-05-11, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Självklart är det rasism!
Tja kalla dej vad du vill! Men det är ju denna grupp som skapar bråk och annan skit på klubbarna till 98%. Så varför tror du att klubbägarna inte vill ha er där???
Citera
2025-05-11, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin

Läs om tråden din GÖK. Nej, det är inte rasism för att du inte vill ha in folk med BOSS-tröjor och scanners blick som letar efter bråk. Det sitter inte i hudfärgen. Det är KULTUREN man inte vill ha in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in