Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Vilka trådar rör det sig om?
Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen? Den tråden.
Hela tråden är ju egentligen off topic, då den startades med frågeställningen om vad hon har gjort egentligen. Det var 2016-07-31, 16:07. Så vad hon har gjort innan det.
Nu är den ju aktuell igen när den nya dokumentären har släppts. Och jag får privata meddelanden av någon av dom största trollen där som tror sig bestämma om vad man får prata om utan att vara off topic.
Fick detta skrivet till mig:
Nog med off topic i tråden.
Mena inte att kliva på din tå.
Jag svarade: Vafan snackar du om?
Allt som skrivs i den där jävla tråden är off topic för helvete
Tråden skapades ju för helvete pga av en händelse från 2016 med frågeställningen om vad som hade hänt?
Allt annat som hon har gjort som har skrivits efter att tråden har skapats är off topic.
Fick detta som svar:
Tråden handlar om henne som bloggare och offentlig person.
Dumt av mig att be om ursäkt, fortsätt ditt trevande.
Nu har ju faktiskt en person erkänt i dokumentären om vad som hände när denna tråd skapades, och det var ju för att bedriva mobbning och frysa ut my.
Men det verkar ju blivit någon sekt av kärringar som bedriver häxjakt i åratal på My och stalkar hennes liv och vill bara pissa på hon med all ny information man kan hitta. Fast det har ju egentligen ingenting med vad tråden skapades för år 2016.
Sen att dessa konton tror att dom bestämmer över tråden och skickar privata meddelanden om vad man får skriva om, som om dom vore moderator är stört
Lås tråden, vi har fått svar på frågeställningen.
Trollen får öppna en ny tråd om dom vill allmänt stalka och bajsa på my.