2025-05-10, 19:02
Medlem
Burnwines avatar
Det finns trådar som jag tycker ska låsas därför att det bara har varit off topic I dom över fem år.
Varför låser man inte dom men låser nya som är off topic?
Citera
2025-05-10, 19:19
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Det finns trådar som jag tycker ska låsas därför att det bara har varit off topic I dom över fem år.

Om du RP:at dem och de inte låses som betyder det att moderatorerna för de delforumen inte håller med dig!
Citera
2025-05-10, 19:40
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Om du RP:at dem och de inte låses som betyder det att moderatorerna för de delforumen inte håller med dig!
Hur reportar man?
Citera
2025-05-10, 19:51
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Hur reportar man?

Klicka på den lilla triangeln under inlägget och välj den regel du tycker passar bäst. Är du osäker kan du alltid välja "regel 0.00".

När du rapporterar kan du även skriva en kort kommentar till varför du gör en viss bedömning om du vill. T.ex. att du tycker en tråd ska låsas för att det finns en annan nyare tråd som är bättre och länka till den. Bara som ett exempel alltså.
Citera
2025-05-10, 19:54
Medlem
billigosts avatar
Citat:

Vilka trådar rör det sig om?
Citera
2025-05-10, 22:01
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vilka trådar rör det sig om?
Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen? Den tråden.

Hela tråden är ju egentligen off topic, då den startades med frågeställningen om vad hon har gjort egentligen. Det var 2016-07-31, 16:07. Så vad hon har gjort innan det.

Nu är den ju aktuell igen när den nya dokumentären har släppts. Och jag får privata meddelanden av någon av dom största trollen där som tror sig bestämma om vad man får prata om utan att vara off topic.

Fick detta skrivet till mig:
Nog med off topic i tråden.
Mena inte att kliva på din tå.

Jag svarade: Vafan snackar du om?
Allt som skrivs i den där jävla tråden är off topic för helvete

Tråden skapades ju för helvete pga av en händelse från 2016 med frågeställningen om vad som hade hänt?

Allt annat som hon har gjort som har skrivits efter att tråden har skapats är off topic.

Fick detta som svar:
Tråden handlar om henne som bloggare och offentlig person.

Dumt av mig att be om ursäkt, fortsätt ditt trevande.

Nu har ju faktiskt en person erkänt i dokumentären om vad som hände när denna tråd skapades, och det var ju för att bedriva mobbning och frysa ut my.

Men det verkar ju blivit någon sekt av kärringar som bedriver häxjakt i åratal på My och stalkar hennes liv och vill bara pissa på hon med all ny information man kan hitta. Fast det har ju egentligen ingenting med vad tråden skapades för år 2016.

Sen att dessa konton tror att dom bestämmer över tråden och skickar privata meddelanden om vad man får skriva om, som om dom vore moderator är stört

Lås tråden, vi har fått svar på frågeställningen.
Trollen får öppna en ny tråd om dom vill allmänt stalka och bajsa på my.
Citera
2025-05-10, 22:48
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen? Den tråden.

Hela tråden är ju egentligen off topic, då den startades med frågeställningen om vad hon har gjort egentligen. Det var 2016-07-31, 16:07. Så vad hon har gjort innan det.

Nu är den ju aktuell igen när den nya dokumentären har släppts. Och jag får privata meddelanden av någon av dom största trollen där som tror sig bestämma om vad man får prata om utan att vara off topic.

Fick detta skrivet till mig:
Nog med off topic i tråden.
Mena inte att kliva på din tå.

Jag svarade: Vafan snackar du om?
Allt som skrivs i den där jävla tråden är off topic för helvete

Tråden skapades ju för helvete pga av en händelse från 2016 med frågeställningen om vad som hade hänt?

Allt annat som hon har gjort som har skrivits efter att tråden har skapats är off topic.

Fick detta som svar:
Tråden handlar om henne som bloggare och offentlig person.

Dumt av mig att be om ursäkt, fortsätt ditt trevande.

Nu har ju faktiskt en person erkänt i dokumentären om vad som hände när denna tråd skapades, och det var ju för att bedriva mobbning och frysa ut my.

Men det verkar ju blivit någon sekt av kärringar som bedriver häxjakt i åratal på My och stalkar hennes liv och vill bara pissa på hon med all ny information man kan hitta. Fast det har ju egentligen ingenting med vad tråden skapades för år 2016.

Sen att dessa konton tror att dom bestämmer över tråden och skickar privata meddelanden om vad man får skriva om, som om dom vore moderator är stört

Lås tråden, vi har fått svar på frågeställningen.
Trollen får öppna en ny tråd om dom vill allmänt stalka och bajsa på my.

Jag tolkar det som att användaren syftade på att sluta upp med sitt eget OT.

Men ja den tråden och framförallt titeln är väldigt märklig. Jag har aldrig brytt mig om att ta reda på vad tråden handlar om trots att den jämt och ständigt är aktiv.

Men var tråden från början menat att handla om en gammal incident, men som tillslut blivit en slaskhink åt allt My gör och inte gör?

Hon verkade inte ens uppfylla epitetet kändis, förrän efter dokumentären.
Senast redigerad av billigost 2025-05-10 kl. 22:52.
Citera
2025-05-11, 01:52
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag tolkar det som att användaren syftade på att sluta upp med sitt eget OT.

Men ja den tråden och framförallt titeln är väldigt märklig. Jag har aldrig brytt mig om att ta reda på vad tråden handlar om trots att den jämt och ständigt är aktiv.

Men var tråden från början menat att handla om en gammal incident, men som tillslut blivit en slaskhink åt allt My gör och inte gör?

Hon verkade inte ens uppfylla epitetet kändis, förrän efter dokumentären.
Om jag fattade det rätt enligt dokumentären så erkände ju en av dom intervjuade att dom skyllde på hon att någon incident hade läkt ut. Då hade dom grupperat sig och mobbat hon och spridit desinformation om hur hemsk hon var, vilket ledde till att tråden startades "Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?".

Men nu är det bara svårt sjuka stalkers som granskar hennes liv och ska hata på allt hon gör. Vi snackar om 5-10 år av stalkande av konton med tusentals inlägg.

Fast egentligen är allt off topic då inget som skrivs handlar om vad för hemskt som hände 2016.
Därför borde den låsas tycker jag
Citera
2025-05-11, 07:17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Om jag fattade det rätt enligt dokumentären så erkände ju en av dom intervjuade att dom skyllde på hon att någon incident hade läkt ut. Då hade dom grupperat sig och mobbat hon och spridit desinformation om hur hemsk hon var, vilket ledde till att tråden startades "Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?".

Men nu är det bara svårt sjuka stalkers som granskar hennes liv och ska hata på allt hon gör. Vi snackar om 5-10 år av stalkande av konton med tusentals inlägg.

Fast egentligen är allt off topic då inget som skrivs handlar om vad för hemskt som hände 2016.
Därför borde den låsas tycker jag

Varför rapporterar du inte bara trådstarten för 0.01? Finns ingen anledning att låsa tråden så att en ny måste skapas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in