• 5
  • 6
2025-05-17, 04:22
Medlem
Chinatowns avatar
Jag undrar hur ofta män som skickar dickpicks slumpmässigt egentligen skickar sin egna. Det är inte direkt svårt att hitta alla möjliga nakenbilder online. Använder mannen inte ansikte utan bara bild på själva organet så är det inte jättestor risk heller. Hur många skulle kunna urskilja ditt könsorgan mot andras? Om de fick fem dickpicks på könsorgan lika ditt. Skulle någons flickvän kunna avgöra vilken det är? Kanske. Skulle någon man haft one night stand med? Skulle en helt okänd tjej? Högst tveksamt.

Hur en man vågar? Jag tror det oftast görs när de är extremt kåta. Inte direkt så de bara sitter hemma och får för sig att ta bild och skicka till en tjej. De har nog hållit på ett bra tag med annat innan bilderna skickas.

De som vågar något är väl de i fasta relationer och kändisar. Är det värt att eventuellt få hela sitt liv förstört? För vadå. Skicka en bild man kanske inte ens får respons för? Det känns som droger kan vara inblandade. Att personerna verkligen inte tänker normalt utan agerar helt på andra impulser.
Citera
2025-05-17, 04:26
Medlem
Skiter fullständigt i det ärligt talat..

En gång blev jag hotad med att bilderna skulle skickas runt till alla arbetsplatser. Mitt svar är "Gör det!"

Har fått gott om fitt och härliga onanibilder tack vare att jag efter ett tag har börjat skickat det.

Tycker mest synd om er som missat.
Citera
2025-05-18, 12:46
Medlem
Kan köpa att man eventuellt skulle skicka dickpic om man sitter med 22x18cm och uppåt. Att skicka på sin 12-13cm kuk imponerar inte på någon. Men skulle du dra en iväg en bild på en monsterkuk så blir majoriteten mer förvånad är äcklad.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in