• 2
  • 3
2025-06-06, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
Nn som vet varfr PN r p fri fot trots att han r misstnkt fr samma brott som de andra? Brottet i sig r dessutom direkt hktesgrund i alla fall utan "srskilda skl". Vilket inte framgr vara freliggande.
Drfr jag velade f tag i FUPen, nge knns konstigt, borde vara obligatorisk hktning fr de alle 4, men FN tillbringade endast 1.5 dygn i polisens frvar. Str i lokalblaskan att han erknt brott och ngrar sig. Den fjrde personen som talas fr den grova misshandeln erknner brott. Han uppger att han har ngest som fan och att hans intention till en brjan var att avstyra brket.
Det var s ondigt av mig och hoppa in och vara delaktig, istllet fr att hoppa in och avbryta, sger han i frhret.
Undra om det har vgit in i beslutet att icket hkta han
Citera
2025-06-06, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loverbooy1337
Drfr jag velade f tag i FUPen, nge knns konstigt, borde vara obligatorisk hktning fr de alle 4, men FN tillbringade endast 1.5 dygn i polisens frvar. Str i lokalblaskan att han erknt brott och ngrar sig. Den fjrde personen som talas fr den grova misshandeln erknner brott. Han uppger att han har ngest som fan och att hans intention till en brjan var att avstyra brket.
Det var s ondigt av mig och hoppa in och vara delaktig, istllet fr att hoppa in och avbryta, sger han i frhret.

Om du har fupen lgg till mig nn stans jag vill ta del av den
Citera
2025-06-09, 00:36
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loverbooy1337

Citat:
Ursprungligen postat av Turken.supersilver
Om du har fupen lgg till mig nn stans jag vill ta del av den

FUPen br komma upp p Krimfup nrmaste dagarna (sk p nn av de som inte har tidigare handlingar fr
att inte ta fel). Kostar ngra kr men om man r nyfiken s finns mjligheten, sen s kan man ju alltid g till tingsrtten och be om att f lsa fupen p plats. De kan de inte neka eller ta betalt fr, du fr bara inte ta den
fysiskt drifrn.

Om jag ska gissa fritt angende han som r p slppt s har han erknt och berttat om hndelsen med detaljer han bara kunnat veta om han verkligen var inblandad + att han skert har golat alla andra...
Citera
2025-06-14, 21:28
Medlem
2 av dom r ute igen nu. Ingen som vet ngot om rttegngen?
Citera
2025-06-14, 22:06
Medlem
Rttegngen har varit. Sista frhandlingsdag var i fredags.
Citera
2025-06-14, 22:11
Medlem
Vem mer n FN r ute?
Citat:
Ursprungligen postat av -skogsfrun-
2 av dom r ute igen nu. Ingen som vet ngot om rttegngen?
Citera
2025-06-18, 16:32
Medlem
Tjejen och M.K
Domen ska komma 19/6
Citera
2025-06-19, 14:37
Medlem
upplysas avatar
Dom
Hlsinglands tingsrtt
B 1207-25