Citat:
Ursprungligen postat av
loverbooy1337
Därför jag velade få tag i FUPen, någe känns konstigt, borde vara obligatorisk häktning för de alle 4, men FN tillbringade endast 1.5 dygn i polisens förvar. Står i lokalblaskan att han erkänt brott och ångrar sig. ”Den fjärde personen som åtalas för den grova misshandeln erkänner brott. Han uppger att han har ”ångest som fan” och att hans intention till en början var att avstyra bråket.
”Det var så onödigt av mig och hoppa in och vara delaktig, istället för att hoppa in och avbryta”, säger han i förhöret.” Undra om det har vägit in i beslutet att icket häkta han
Citat:
Ursprungligen postat av
Turken.supersilver
Om du har fupen lägg till mig nån stans jag vill ta del av den
FUPen bör komma upp på Krimfup närmaste dagarna (sök på nån av de som inte har tidigare handlingar för
att inte ta fel). Kostar några kr men om man är nyfiken så finns möjligheten, sen så kan man ju alltid gå till tingsrätten och be om att få läsa fupen på plats. De kan de inte neka eller ta betalt för, du får bara inte ta den
fysiskt därifrån.
Om jag ska gissa fritt angående han som är på släppt så har han erkänt och berättat om händelsen med detaljer han bara kunnat veta om han verkligen var inblandad + att han säkert har golat alla andra...