2026-05-03, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av solvindarfriska
ETC hade ju lagt upp en artikel om att Tidöpartierna förlorar omröstningen, innan omröstningen hade ägt rum!

Hirvonen hade intervjuats. Det betyder att Elsa Widding och Katja Nyberg hade innan voteringen suttit i möte med Miljöpartiet. Hirvonen som själv bor ihop med flera afghaner som nu drabbas negativt av detta förslag.

Här har Elsa Widding självklart blivit erbjuden en riktigt fin räksmörgås att sätta tänderna i.

Tänk att hon valde att 80 000 utlänningar, många kriminella, pedofiler och våldtäktsmän ska få stanna i Sverige mot att få hjälp i kommande valrörelse från vänstern.

Elsa slickar sig runt munnen, för det handlar inte om att ha en ambition för Sverige. Det handlar om att Elsa ska få stå i centrum och känna sig viktig.

Ha det i åtanke om du funderar på att kasta bort din röst på 2 galna tanter med ångest för att man inte längre får någon uppmärksamhet som man fick när man var yngre och attraktiv.

Widding är fullblodsnarcissist och dras dessutom med en osund grandios självbild precis som många av de andra antivaxxarna och foliehattarna. Vi minns 'frihetsrörelsen' med Filip Sjöström och Max Frånlund Winter, samma skrot o korn jäkla dårfinkar. https://www.svtplay.se/rorelsen

Laddkatja är en simpel narkoman och henne var det väl ganska enkelt att muta
Citera
2026-05-03, 16:37
Medlem
cerns avatar
Så både Ambition Sverige och AfS är enbart 2 partier för folk som känner sig svikna av SD?
Vilka losers alltså!

Gick in på Ambition Sveriges hemsida och läste ur deras klimatpolicy och jesus vad de plockar saker ur sin kontext och flyttar fokus.

Det är som om svenskar skulle ha problem med fetma och så säger man "Tyvärr så fokuseras det allt för mycket på höga sockerintag när det är fettet som är den stora faran, Ingen pratar om fettet i maten"
Då ska Ambition Sverige minsann rädda landet ifrån "Den stora och hemska bluffen"

Hela tiden kör man denna vinkeln.. Riktigt efterblivet

Citera
2026-05-06, 02:02
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Så både Ambition Sverige och AfS är enbart 2 partier för folk som känner sig svikna av SD?
Vilka losers alltså!

Gick in på Ambition Sveriges hemsida och läste ur deras klimatpolicy och jesus vad de plockar saker ur sin kontext och flyttar fokus.

Det är som om svenskar skulle ha problem med fetma och så säger man "Tyvärr så fokuseras det allt för mycket på höga sockerintag när det är fettet som är den stora faran, Ingen pratar om fettet i maten"
Då ska Ambition Sverige minsann rädda landet ifrån "Den stora och hemska bluffen"

Hela tiden kör man denna vinkeln.. Riktigt efterblivet

Ambition Sverige är ett skämt till parti jämfört med AfS.

Så man är en loser för att man anser att etnisk rensning, överstatlighet, raserande av samhällsbärande infrastruktur är dåligt samt att agenda 2030 finns och är en dålig id'e? Att 1984-samhället är en dålig id'e?

Haha.
Citera
2026-05-06, 05:36
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Ambition Sverige är ett skämt till parti jämfört med AfS.

Så man är en loser för att man anser att etnisk rensning, överstatlighet, raserande av samhällsbärande infrastruktur är dåligt samt att agenda 2030 finns och är en dålig id'e? Att 1984-samhället är en dålig id'e?

Haha.
Det var ju precis denna agenda som SD körde med men eftersom de inte håller vad de lovat (Som alla partier) Så blev ju Kasselstrand o co snea och valde att starta AfS: Skuggparti av SD.. Det är lite loserstämpel på den ja. Innan du gapar att jag är vänster bla bla: Det finns loserpartier på vänsterkanten också kan man lugnt säga.. Nyans och FI är bra exempel. De är bara besvikna på vänstern så de var tvungna att starta sina egna partier.

Jo det är ju bra med AfS agenda och så vidare men att bara skapa nya partier bland övriga 1000 partier håller i längden.
Citera
2026-05-16, 16:14
Medlem
Lång intervju med Elsa Widding. https://m.youtube.com/watch?v=djIYLl4bjbw&ra=m

Har bara sett 30 minuter men har redan lärt mig att Elsa aldrig blivit bjuden på fest (när Katja Nyberg har varit på flera fester bara senaste året) och att hon numera skiter i att komma in i riksdagen och inte tänker försöka övertyga någon.

Vilken normal människa, och vilket partiledarämne. Återigen är det hela övriga världen som är felinformerade, dumma eller hjärntvättade medan Elsa har sett ljuset.
Citera
2026-05-17, 13:32
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nafsetar
Lång intervju med Elsa Widding. https://m.youtube.com/watch?v=djIYLl4bjbw&ra=m

Har bara sett 30 minuter men har redan lärt mig att Elsa aldrig blivit bjuden på fest (när Katja Nyberg har varit på flera fester bara senaste året) och att hon numera skiter i att komma in i riksdagen och inte tänker försöka övertyga någon.

Vilken normal människa, och vilket partiledarämne. Återigen är det hela övriga världen som är felinformerade, dumma eller hjärntvättade medan Elsa har sett ljuset.
Hur är hon som chef tror ni?
Citera
2026-05-25, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Att Elsa Widding vill signalera någon form av opportunism är förståeligt, eftersom hon leder ett nytt parti. Däremot är väl Katja Nyberg bara en kokainist som har gjort sitt?

Elsa ställer in valkampanjandet på grund av hat och hot. Dags för knarkar-Katja att ta över som ny partiledare?
Citera
2026-05-26, 09:56
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Elsa ställer in valkampanjandet på grund av hat och hot. Dags för knarkar-Katja att ta över som ny partiledare?
Ingen kan väl vara förvånad. Elsa Widding visade med all önskvärd tydlighet då hon gästade SwebbTV att hon är extremt ömhudad och beter sig som ett trotsigt barn när hon inte får som hon vill. Vem fan vill arbeta tillsammans med henne? Partiet kommer att implodera innan höstens val och hon kommer att gråta ut om hur elaka alla är.
Citera
2026-05-29, 15:04
Medlem
Ja, herregud. Ibland räcker det med att döma en bok efter omslaget.

Kolla här. Får obehagliga vibbar av Widding. Samma psykopatblick som den där galne predikanten i USA, Kenneth Copeland.

De andra partirepresentanterna är inte mycket bättre de heller. Ser bara en eller två som har någorlunda respektabla biografier och inte ser ut att vara helt brända i skallen. Resten är pajasar. Men det visste jag redan innan jag gick in på deras sida.
Ett hedersomnämnade ska Barbara Åberg ha. Kärringen vill "lyfta fram perspektiv från flera sidor i [Ukraina]konflikten", något som givetvis är en omskrivning för "jag är marinerad i rysspropaganda från topp till tå".
Citera
2026-05-29, 16:55
Medlem
Jag vill veta vad Elsa menar när hon säger att hon vill ”skicka in insatsstyrkan mot kriminella”. Vad innebär det rent konkret? Det låter nästan som att hon vill skicka in insatsstyrkan i bostadsområden, rada upp folk och sedan leta efter brott som de möjligen kan ha begått.

Det är helt bakvänt. Har man redan en konkret misstanke om brott behövs ju ingen insatsstyrka för den saken, då kan man helt enkelt gripa den person som misstänks för brottet.

Enligt mig visar detta bara att Ambition Sverige är ännu ett polisstatsparti, ännu ett parti som vill inskränka människors frihet och rättigheter. Skärp er.

DET FINNS INGA PARTIER SOM VILL ATT VI SKA HA RÄTTIGHETER. Det finns bara Pest OCH Kolera inom svensk politik.
Citera
2026-07-10, 19:59
Medlem
FarbrorFranks avatar
Katja Nyberg hoppar av – ställer inte upp i valet för Ambition Sverige
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/katja-nyberg-hoppar-av-staller-inte-upp-i-valet-for-ambition-sverige

Kommer ni ihåg vad jag skrev för någon månad sedan i den här tråden, ni kan anställa mig som orakel om ni vill.

Fast jag trodde förstås att de skulle låta partiet kollapsa EFTER valet och inte innan. My bad.

Så Widding är för rädd för att hålla i torgmöten, Katja har hoppat av så det är väl bara Bosse Hansson och Unni (tidigare SD) som är kvar nu i partiet.

Hur många mandat tror ni AS får i valet? Diskutera nedan i små grupper.
Citera
2026-07-10, 20:38
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Katja Nyberg hoppar av – ställer inte upp i valet för Ambition Sverige
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/katja-nyberg-hoppar-av-staller-inte-upp-i-valet-for-ambition-sverige

Kommer ni ihåg vad jag skrev för någon månad sedan i den här tråden, ni kan anställa mig som orakel om ni vill.

Fast jag trodde förstås att de skulle låta partiet kollapsa EFTER valet och inte innan. My bad.

Så Widding är för rädd för att hålla i torgmöten, Katja har hoppat av så det är väl bara Bosse Hansson och Unni (tidigare SD) som är kvar nu i partiet.

Hur många mandat tror ni AS får i valet? Diskutera nedan i små grupper.

Elsa har fortfarande många fans bland Swebbtv-boomers som tycker WEF och motstånd mot klimathysteri är viktigare än att stoppa medborgarskap. Men något riksdagsmandat blir det förstås inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in