2025-05-09, 18:11
Medlem
Sladdarens avatar
Kört på nån prenumeration för några år sen i typ 4 månader, men la ner det

Sen körde jag på nytt de senaste 2 månaderna i år

Man fick en rabattkod i början på nån sida på tuben och betalade nog bara 150 kr av ordinarie pris på 250. Var ju iaf lite kul å prova lite nya grejer med redan testade produkter i första boxen. Sen höjde dom priset till 299 såg jag direkt efter det. Så tyckte det var liksom inte värt det så gick ur prenumerationen

Men sen fick jag fylla i en fråge-enkät om vad jag tyckte om varorna i första rabatterade boxen och fick då 40% rabatt efter frågorna var besvarade på 299 antar jag så jag tog en sån box utan prenumeration

Sen när man skulle betala i kassan fanns det massa teman av boxar jag fattade noll av pga dåliga beskrivningar, men tog nån allround box. Sen kom den boxen snabbt efter några dagar men det var en kopia av samma box som jag fick innan så ?

Gillar konceptet men verkar rörigt både kring teman och priser och att man ska bara få det varannan månad, istället för varje månad eller alternativt att man beställer en extrabox kanske manuellt på dom månader de inte levererar nåt och väljer ev ett annat boxtema sen tidigare månader eller aktuell månad man inte testat eller nåt ?..

Ja vad tycker ni om Smakbox då ?
Citera
2025-05-09, 20:57
Medlem
kaffekoppens avatar
Aldrig riktigt vågat prova det... Dels för att man riskerar få nåt man inte gillar alls, dels för priset.

Men visst har man sett reklamen.
Citera
2025-05-10, 18:51
Medlem
htsolna08s avatar
För fullt pris är det inte värt det, men kan man få en låda för 100-150 kr så är det helt klart värt det, man brukar få erbjudande att köpa lådor till bra rabatter då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in