• 1
  • 2
2025-05-10, 22:25
Medlem
mangolocos avatar
När jag testade tjack för andra gången i mitt liv. Första gången var en stor besvikelse, jag var förbered med mat som var enkel att äta, mjölk osv samt askorbinsyra & benso för nedgången. Men ruset uteblev och jag tryckte 5g på 2 dygn.

Bestämde mig för att köpa av någon annan och testa igen då jag kände att jag fick en dålig batch.
Det nya doset stank jenkatuggumi och dra mig baklänges åt helvete VILKET RUS!!! Det var en beställning som anlände precis innan julledigheten, men jag kollade inte brevlådan för sen julafton, jävla vacker present man fick av tomten .

Jag tog ett smakprov och jävlar det slog hårt. La påsen i plånboken och drog till släkten, tvingade i mig maten och hinkade bärs i hopp om att lugna nervsystemet en aning. Drog snok på toan, torkade svetten, använde farsans deodorant/parfym och fortsatte sedan vidare till några polare. Sov 1 natt mellan den 24 och nyår, vilken jävla resa.
Citera
2025-05-10, 23:11
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangoloco
När jag testade tjack för andra gången i mitt liv. Första gången var en stor besvikelse, jag var förbered med mat som var enkel att äta, mjölk osv samt askorbinsyra & benso för nedgången. Men ruset uteblev och jag tryckte 5g på 2 dygn.

Bestämde mig för att köpa av någon annan och testa igen då jag kände att jag fick en dålig batch.
Det nya doset stank jenkatuggumi och dra mig baklänges åt helvete VILKET RUS!!! Det var en beställning som anlände precis innan julledigheten, men jag kollade inte brevlådan för sen julafton, jävla vacker present man fick av tomten .

Jag tog ett smakprov och jävlar det slog hårt. La påsen i plånboken och drog till släkten, tvingade i mig maten och hinkade bärs i hopp om att lugna nervsystemet en aning. Drog snok på toan, torkade svetten, använde farsans deodorant/parfym och fortsatte sedan vidare till några polare. Sov 1 natt mellan den 24 och nyår, vilken jävla resa.

HAHAHA, känner igen toalett-ritualen så himla väl. + lite små kul att du fick dunder på just julafton, kanske det var tomten trots allt?

Ughh, måste varit ganska slirigt under nyårs afton… Känner själv hur hjärnan börjar spela baktakt efter något enstaka dygn
Citera
2025-05-13, 12:59
Medlem
bortmedfifittors avatar
Det mest absurda var väl när jag i slutet av min drogkarriär sökte hjälp hos beroendemottagningen och fick ett möte inbokat med någon socialtjänst coach som skulle lära mig om beroende.

Råkade bomba lite för mycket tjack innan jag gick dit, så jag kom helt stissig, kunde knappt sitta still i stolen eller ens titta henne i ögonen. Hon var märkbart besvärad hela den timmen.
Citera
2025-05-14, 08:27
Medlem
kurdiskaHundens avatar
I will set the scene:

April eller maj månad,1993 Jag va nyss fyllda 15. Min jämnåriga kusin knackade på mitt fönster (bodde på källarplan hos föräldrarna) och bad mig smyga ut för han hade en överraskning. Klädde på mig och krälade ut. Vi gick hastigt några gator upp och smög in bakom ett stort elverk. Där tog han upp en påse med rosa fuktigt pulver. Mängden va knappt 0.3g .

Han hade stulit den från sin storebrors kompis. Vi gick till en kyrkogård i krokarna och delade upp kladdet, minns så väl doften av tulpaner och den intensiva smaken. Svalde ned med vatten från en kran där mellan gravarna. Sedan promenerade vi, vad som kändes flera mil, runt våran hemstad. Aldrig mått sådär overkligt bra innan eller efter det dygnet.

R.I.P Kusse Saknar dig !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in