• 6
  • 7
2025-07-14, 03:25
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Citerar Schizo:
Jag ger blanka fan i vem du citerar eller vilka andra artiklar du yrar om, jag har skrivit om artikeln i GP och ingen annan artikel.
Citera
2025-07-14, 05:54
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Såssen Skarsgård karaktärsmördar en avliden. Till och med juden Woody Allen hyllade Bergman som en av de främsta. Det skulle han knappt gjort om Bergman var ultra.nazist.

Det troligste är att Skarsgårds karriär gått i stå och att han behöver lite silver-pengar från jude-penga-tutten i Hollywood.

Skarsgård gjorde dessutom huvudrollen i filmen P&B 1983 som var en nyinspelning på Pettersson och Bendel vilken var en svensk film från 1933, en film som nazisterna i Tyskland skrattade åt så tårarna rann. Glömde han säga det?

Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Gjorde Stellan ens någon film med Bergman?

Det är väl som någon annan skrev. Stellans och sönernas karriär kanske börjar gå neråt så han måste bli "het" igen.
Eller så kanske han ska "neopotisma" in nästa ungjävel i svensk filmindustri.

Gissar att ingen av er kollar särskilt mycket på film/serier?
För att Stellans karriär ”gått i stå” är ju absolut inte sant om man har koll på vilka filmer/serier han spelat in på senare år.

Tvärtom har han ju medverkat i (både större och mindre roller) nästan varenda större blockbuster-franchise som spelats in ”over there”.
Tex ”Dune”, ”Marvel”, ”Pirates of the Carribean”, ”Star Wars” osv osv.
Citera
2025-07-14, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Jag ger blanka fan i vem du citerar eller vilka andra artiklar du yrar om, jag har skrivit om artikeln i GP och ingen annan artikel.

Du lever upp till ditt nick.
Citera
2025-07-14, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
För att Stellans karriär ”gått i stå” är ju absolut inte sant om man har koll på vilka filmer/serier han spelat in på senare år.

Tvärtom har han ju medverkat i (både större och mindre roller) nästan varenda större blockbuster-franchise som spelats in ”over there”.
Om du nu är så smart och vi är dumma.
Varför känner Stellan ett behov nu att baktala de döda utan anledning?
Men samtidigt blunda för hans kompis Von Triers nazismälskande.
Citera
2025-07-14, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella

Så sant. Han är mycket bra i Dune och Andor.
Citera
2025-07-14, 12:44
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Om du nu är så smart och vi är dumma.
Varför känner Stellan ett behov nu att baktala de döda utan anledning?
Men samtidigt blunda för hans kompis Von Triers nazismälskande.

Var någonstans påstod jag att ni skulle vara dumma?
Exakt, ingenstans.
Att ni däremot hade väldigt fel ang att Stellans karriär som skådespelare skulle vara nedåtgående, det förklarade jag att ni bägge hade fått om bakfoten.
Tvärtom syns han i var och varannan större filmserie som spelats in på senare år.

Jag kommenterade inte heller hans uttalande ang vem som skulle påstås vara nazist eller inte då detta är något som öht inte intresserar mig.
Citera
2025-07-22, 00:37
Tycker stellan är grymt bra, minns honom redan från "rapport till himlen" 1994. Såå obehaglig karaktär han spelade.
Citera
2025-09-25, 09:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Morfar igen:

"Välkommen till världen Aldous Judo Tastas Skarsgård”

https://www.expressen.se/noje/eija-s...-blivit-mamma/
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera