Enligt de här bilderna befann sig "hollywood-stjärnan" Alexander Skarsgård mitt i stridens hetta på Söderstadion under derbyt. Han har ju tidigare stoltserat med att han är bajen-fan. Men min fråga är: har han nått med KGB att göra?
Enligt dagens aftonblad var visst Skarsgård en "hjälte" under kravallerna. Han kanske bara är en vanlig fotbollssupporter i alla fall... Nån som vet mer?
Enligt dagens aftonblad var visst Skarsgård en "hjälte" under kravallerna. Han kanske bara är en vanlig fotbollssupporter i alla fall... Nån som vet mer?
"Den 30-årige skådespelaren riskerade sin egen säkerhet när han mitt under stridens hetta gick ner för att kalla på sjukvårdspersonal för att hjälpa en nedslagen supporter."
Jamen vilken hjälte. Gå ner några trappsteg och säga till en vakt. Kanske inte riktigt i samma klass som att rusa in i ett brinnande inferno och rädda livet på en fastklämd fyraåring om man säger så.
På sverigescenen kunde man för ganska länge sen läsa att en känd skådespelare har börjat hänga med en av firmorna...
att en av landets mest kända skådespelare och psykfall ville köpa droger av AIK grabbar men fick istället stryk och tvingades springande fly från platsen...
att en av landets mest kända skådespelare och psykfall ville köpa droger av AIK grabbar men fick istället stryk och tvingades springande fly från platsen...