2025-05-14, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Fula punktssvetsar runt hela sfren. Vilken dynga till text fr vrigt. Du r s lttlurad.
Kan du lnka till svetsen? Hr finns en rtt klar bild p markeringen runt objektet.https://images.app.goo.gl/ZcstsCjY12vXuL4p9
Inte i nrheten att se ut som svets, speciellt inte av ngra glada amatrer som prankar fr d hade sett ut shr fast smre. https://images.app.goo.gl/MEJNcn2LYUGodhZK6
Citera
2025-05-14, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterofCeremonies
S du tror inte att utomjordingar beskt jorden? Vad an dessa dokument som CIA har deklassifierat som sger att man hmtat dda utomjordiska kroppar frn ett UFO-vrak?

Vart kan jag lsa dessa dokument? Det lter ju intressant.
Citera
2025-05-14, 08:15
Medlem
Hahaha, klart att just denna Orb r hitte-p. Annars hade ju sjlvklart andra medier rapporterar om detta.

Och nej, era jvla foliehattar, bara fr att jag tror att JUST detta r hoax s betyder det inte att jag tror att tellus r den enda planeten i universum dr det rkar vara optimal distans till en stjrna att liv existerar...
Citera
2025-05-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
kta tills det motbevisas, skulle jag sga. Verkar vara en alldeles fr komplicerad sak fr en bluff. Finns inga pengar i det heller vad jag kan se. Ska bli spnnande att se nr alla tester r klara.

Ehh va? Extraordinra pstenden krver extraordinra bevis. Att pst att detta r ngot frn en utomjordisk civilisation krver extraordinra bevis om ngot. AI fixar en sn dr film hur enkelt som helst.
Citera
2025-05-14, 11:18
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hankwiththecrank
Ehh va? Extraordinra pstenden krver extraordinra bevis. Att pst att detta r ngot frn en utomjordisk civilisation krver extraordinra bevis om ngot. AI fixar en sn dr film hur enkelt som helst.

Visst. Och AI fixar vl ocks ett klot med tre olika lager med olika tthet och som ndrar vikt.

Hurra, du hat lst problemet.
Citera
2025-05-14, 11:18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabenfrantensta
Kan du lnka till svetsen? Hr finns en rtt klar bild p markeringen runt objektet.https://images.app.goo.gl/ZcstsCjY12vXuL4p9
Inte i nrheten att se ut som svets
Du vet inte vad en punktsvets r?
Citera
2025-05-14, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Du vet inte vad en punktsvets r?
Vill du lnka bild p din s kallade svetspunkt.
Citera
2025-05-14, 11:55
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabenfrantensta
Vill du lnka bild p din s kallade svetspunkt.
Det har ju du redan gjort.
(FB) Orb hittad i Colombia, "Buga Sphere"
Citera
2025-05-14, 12:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Visst. Och AI fixar vl ocks ett klot med tre olika lager med olika tthet och som ndrar vikt.

Hurra, du hat lst problemet.

Varfr i hela friden tror du p dessa pstenden? Finns det ngra som helst belgg fr en enda av de dr punkterna? Finns det vidare ngra som helst belgg fr pstendena att klotet ndrar temperatur - att det frngar vatten men inte r varmt nr man tar p det, att det finns ngonting alls inuti i klotet osv ?
Citera
2025-05-14, 12:09
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Jag tror de e sant eftersom det r frn Daily mail. Allt dr r mkt bra kllor. Undrar om den kommer frn planeten saturnus! Eller frn onanus!
Citera
2025-05-14, 12:11
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varfr i hela friden tror du p dessa pstenden? Finns det ngra som helst belgg fr en enda av de dr punkterna? Finns det vidare ngra som helst belgg fr pstendena att klotet ndrar temperatur - att det frngar vatten men inte r varmt nr man tar p det, att det finns ngonting alls inuti i klotet osv ?

Som sagt, jag tror p det tills det motbevisas eller tills jag fr en anledning att inte tro p det.
Jag har sjlv sett ufos och min fru har haft nrkontakt, s att det finns saker som inte hr hemma p jorden r jag grundlggande vertygad om.

Och givet den mngd av information som regelbundet kommer ut anser jag att frnekarna r i klass med plattjordare.
Citera
2025-05-14, 13:51
Medlem
theUFOsummoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av design
Vart kan jag lsa dessa dokument? Det lter ju intressant.

Hr finns ngra hundra:

CIA DECLASSIFIED: UFOs: Fact or Fiction?
https://www.cia.gov/readingroom/coll...act-or-fiction
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in