2006-08-29, 13:35
Medlem
spatrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afromiffo
Ok, beställde du PRECIS ? Fick du den så snabbt

Paketet måste ju först fraktas från butiken du beställer ifrån till posten.. Detta kan ta allt från 1-14 dagar.. vanligtvis 2-4 dagar
Citera
2006-08-29, 13:38
Bannlyst
Okej beställde 5 nya nu bara så dom kommer ihåg mej kommer avsluta nu snart om det går
Citera
2006-08-29, 13:43
Medlem
spatrics avatar
Citat:
Okej beställde 5 nya nu bara så dom kommer ihåg mej kommer avsluta nu snart om det går

Va?
Citera
2006-08-29, 13:45
Bannlyst
Asså vad menas
Citera
2006-08-29, 13:49
Medlem
spatrics avatar
Om du undrar vad som menas med följande:

Citat:

så har jag ingen aning
Citera
2006-08-29, 13:50
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Asså vad menas
Det är nog ingen som förstår nedanstående inlägg, så om du kunde utveckla.

Citat:
Citera
2006-08-29, 13:55
Bannlyst
beställde 5 nya my books men ville avsluta gick inte så nu har dem tatt 5000kr så är det bra eller vet inte. Vad menas med postförskott egentligen för jag tog visa och mastercarden var redan i postförskott saken men kunge inte ta hem beställning några ideer?
Citera
2006-08-29, 14:02
Medlem
spatrics avatar
Citat:
beställde 5 nya my books men ville avsluta gick inte så nu har dem tatt 5000kr så är det bra eller vet inte. Vad menas med postförskott egentligen för jag tog visa och mastercarden var redan i postförskott saken men kunge inte ta hem beställning några ideer?

Sorry men jag förstår inte..

1. Har du beställt 5 nya "my books" och dom har dragit 5000kr från ditt konto?
2. Men nu har du ångrat dig och vill ha tillbaka dina pengar?
3. Postförskott är att du betalar på posten när du hämtar paketet.
4. Om du vill beställa via postförskott ska du inte trycka på "Visa eller Mastercard"
5. Gick det inte att beställa via postförskott? Räcker det inte med fem stycken "my books" ?
Citera
2006-08-29, 14:25
Bannlyst
jo asså ja stack ju o tryckte på postförskott men visa också så jag visar vad som ska stå i mobben men den tog mkt pengar har inte kvar nu vet inte vad jag ska göra ska inte ha skiten men den kommer hit men jag vill inte ha den och jag vet inte hur jag ska ta den för jag vet inte vad postförskott är och den kommer ta från min kort och jag fattar inte hur man gör så man inte ska låta den ta från en eprsons kort inte postförskott asså ja har ju ringt o sagt att de ska förskotta mig med den me de sa att ja måste betala först??? de e de ja ska göra ju men de fattar inte asså vad menas med det du har sagt kan du förklara tack
Citera
2006-08-29, 14:25
Medlem
helvete!s avatar
kan bara hålla med johnny, detta var det roligaste jag läst på länge!
och det blir bara bättre!
men hur ligger det till med 18års-gränsen på flashback egentligen?

edit: Afromiffo, hjälper dig inte i just den frågan du är här för, men dock senare i livet - har du hört talas om två väldigt fina tecken som heter "punkt" och "komma"? Finns även, om du tittar ner på ditt tangentbord, en knapp som heter "enter". Jättebra grejer!
Citera
2006-08-29, 15:12
Medlem
spatrics avatar
Citat:
jo asså ja stack ju o tryckte på postförskott men visa också så jag visar vad som ska stå i mobben men den tog mkt pengar har inte kvar nu vet inte vad jag ska göra ska inte ha skiten men den kommer hit men jag vill inte ha den och jag vet inte hur jag ska ta den för jag vet inte vad postförskott är och den kommer ta från min kort och jag fattar inte hur man gör så man inte ska låta den ta från en eprsons kort inte postförskott asså ja har ju ringt o sagt att de ska förskotta mig med den me de sa att ja måste betala först??? de e de ja ska göra ju men de fattar inte asså vad menas med det du har sagt kan du förklara tack

Vänta nu lite..

Du valde postförskott när du skulle betala? Men du skrev även in ditt visakortsnummer, och nu har dom dragit pengar från ditt konto?

När du väljer att betala med postförskott så behöver du INTE skriva in något visanummer.. Utan du skriver bara ditt namn och din adress.. Sedan skickar butiken varan till närmsta postombud.. När postombudet har fått paketet så skickar dom en lapp till dig (kanske även ett sms).. När du har fått lappen eller sms'et så går du till posten och betalar så mycket som du ska betala.. Sedan får du paketet och då kan du gå hem och leka med dina fem my books eller vad det var du hade beställt
Citera
2006-08-29, 19:03
Bannlyst
Nån som köpt på komplett som vet vad det här betyder? Orderstatus var Bekräftad innan nu är den Orderstatus: Släppts för plock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in