• 1
  • 2
2025-05-08, 20:38
Medlem
DoktorNos avatar
Den avlidne torde vara någon från trakten då det har placerats både gravljus och blommor i närheten av olycksplatsen.

Kan ju ha varit någon som körde ut från nån av de båda småvägarna som finns vid olycksplatsen, så det behöver inte vara nån som kom åkandes norrut på rv 50 i fel körbana, även om det är mest troligt.
Citera
2025-05-08, 21:48
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiickoo
Däckspåren på bilderna har inget att göra riktigt med olyckan, dem finns med på Google streetview om man kollar på platsen på deras bilder från september 2024!
Det finns dock färska bromsspår efter lastbilen på platsen som man inte ser på bilderna som rätt tydligt indikerar att lastbilen åkte mot Örebro och tvärnitade för bilen som kom över i hans körfält, det fanns dock inga bromsspår efter bilen vad jag kunde uppfatta!

OK då finns det ju tyvärr en del som tyder på att det kan ligga en del bakom ryktet i inlägget innan ditt.
Citera
2025-05-08, 21:53
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Den avlidne torde vara någon från trakten då det har placerats både gravljus och blommor i närheten av olycksplatsen.

Kan ju ha varit någon som körde ut från nån av de båda småvägarna som finns vid olycksplatsen, så det behöver inte vara nån som kom åkandes norrut på rv 50 i fel körbana, även om det är mest troligt.

Nu drar jag en riktig rövare. Alltså ingen substans bakom utan bara en tanke som slog mig. Om det är så att det var ett självmord så ser jag att pappan till en av de 3 åtalade ungdomarna (hemmahörande i Lindesberg) i våldtäktsmålet är i 55 års åldern.
Citera
2025-05-09, 00:33
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Nu drar jag en riktig rövare. Alltså ingen substans bakom utan bara en tanke som slog mig. Om det är så att det var ett självmord så ser jag att pappan till en av de 3 åtalade ungdomarna (hemmahörande i Lindesberg) i våldtäktsmålet är i 55 års åldern.

Finns det nån tråd om det?
Citera
2025-05-09, 06:23
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Finns det nån tråd om det?
Här:
https://www.flashback.org/t3660940
Citera
2025-05-09, 07:50
Medlem
Citat:

Nej, det är en anställd på min arbetsplats. Vi fick beskedet igår.
Citera
2025-05-09, 07:57
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadlyspawn

OK, beklagar. Var det en man från orten?
Citera
2025-05-09, 08:00
Medlem
Citat:
OK, beklagar. Var det en man från orten?

Han var från Kopparberg men har varit bosatt i Örebro med omnejd hela sitt vuxna liv.
Citera
2025-05-09, 08:08
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Han var från Kopparberg men har varit bosatt i Örebro med omnejd hela sitt vuxna liv.

OK tack för informationen.
Citera
2025-05-09, 09:26
Medlem
Cykelställs avatar
Citat:

Vilken arbetsplats gäller det?
Citera
2025-05-09, 10:12
Medlem
Har hört att det ska handla om U*f A**ers*å*
Arbetsplats E*ek*roskandia.
*=L och T
Citera
2025-05-09, 10:43
Medlem
Atlantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiickoo
Har hört att det ska handla om U*f A**ers*å*
Arbetsplats E*ek*roskandia.
*=L och T

Verkar stämma, hans bror skriver själv på Facebook om saknaden efter Ulf.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in