2025-05-16, 20:17
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Självmord?

En polare till mig säger att förarens far tagit självmord efter olyckan. Han nämnde också att hon varit så kallad 'problembarn' och att det var hennes far som var ägare till bilen.
Citera
2025-05-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
En polare till mig säger att förarens far tagit självmord efter olyckan. Han nämnde också att hon varit så kallad 'problembarn' och att det var hennes far som var ägare till bilen.

problembarn kan jag förstå då det går rykten om att hon knarkat under flera års tid, men det var inte hans bil utan v*lles så stämmer ju inte riktigt…
Citera
2025-05-17, 00:32
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maggotnerd
hon är i 25-årsåldern, inte 21
Ja det stämmer, 25 år. Men hon ser fortfarande ut som en ung flicka som inte ska köra bil i 270 km.
Citera
Idag, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AamR
Bilmax har väll inte funnits på ett bra tag ,är ju nya butiker i den lokalen sen förra året
Flyttande inte Bilmax till andra lokaler?
Finns tom fortfarande kvar en Bilmax skylt dock halvt nedplockad nu. Men nu är det ju konkurs också så inget konstigt i det.

Men om det inte varit aktivt på länge, borde ju skylten försvunnit för längesedan?
Fast det är väl i för sig inte konstigt i lilla Haparanda att inget händer när det gäller såna här normala saker ska kanske tilläggas. Då det händer såklart massa annat.
Senast redigerad av sathulken Idag kl. 00:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in