Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Men varför då stanna i sverige?
Anledningen till att det är så här är ju för att dom flesta svenskar vill inte ha någon kontakt med ockupanterna och detta vet krogägare om, och vill dom då ha svenska kunder så måste ockupanterna nekas inträde, annars försvinner dom svenska kunderna.
Tramsigt att försöka tvinga folk att umgås med varandra när dom inte vill, det är en handfull svenska politiker i 7 klövern som har bestämt denna invandring till sverige, inte svenska folket, och det märks ju väldigt tydligt, vi håller på att bli minoritet i vårt egna hemland.
Det kommer tillslut bli inbördeskrig!
Vi kan skippa snack om "ockupanter". Det räcker med att ta alla som är födda i Sverige. För de som är födda i Sverige kan väl inte anses vara ockupant? I så fall så vet jag några svenskar jag skulle vilja räkna som ockupanter som kunde lämna Sverige.
Jag har inte heller sagt att folk ska tvingas umgås med varandra. Om det finns människor som inte vill det så är det enkelt för dem att hålla sig borta. Problem löst.
Inbördeskrig...
För soja-svenskens skull får man hoppas att vi inte hamnar i det. Då vore vi snart bortkörda för all framtid.